Hej alle Aminoer 
Jeg er en frisk gut på 21 år der skal til at holde et lille års pause fra studierne og kunne derfor godt tænke mig at satse på at starte min egen virksomhed. Pt har jeg ingen/meget lidt kapital og slet ikke nok til at udfolde mig i de breder jeg gerne ville.
Jeg har PT erhvervet mig et godt domænenavn og et forholdsvis klingende navn, og lavet mig en pæn shop der sådan set er klar til at fyre nogle produkter ind, MEN, jeg har som sagt ingen kapital eller forstand på at kontakte virksomheder/wholesales/eller hvad man nu lige gør.
Min idé går simpelt ud på at sælge luksus accessories (briller, ure, smykker, halskæder, keyhangers, hatte, etc, etc) i de fede og lidt dyrere mærker men også de lidt mindre kendte men stadig luksuriøse mærker. - Men er det realistisk? eller skal jeg holde mig til mindre billigere mærker og et mere neutralt segment, også i forhold til det økonomiske?
- Er der nogle der har en guide, link, eller har lidt tid hvorpå de vil berige mig med information.
Jeg har søgt alle mulige guides på nettet, men igen, er det jo individuelt hvad branche osv, man gerne vil gå ind i, og har derfor ikke rigtigt fundet nogen hjælp.
- Er der nogen fonde eller privat personer man kan søge kapital hos eller som generelt hjælper med sparring?
Jeg håber der er en glad Amino derude der kan hjælpe en ny i faget J
Mvh StefanH