Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email subscribers wp plugin driller!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har installeret en email subscribers plugin på min blog og jeg har konstateret, den ikke helt fungeret. Nogle af dem der har skrevet sig på får mails, men ikke alle. F.eks. får dem med hotmail-adresser ingen mails. Der er sikkert mange bud på mulige problemer, men I må gerne skyde løs, da jeg er lidt på bar bund...

Tak

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilket system bruger du til udsendelse af email?

du skal bruge et professionelt system for at sikre en god leveringsevne.

det kunne være mailchimp ( gratis op til 2000 modtagere)

der findes også danske udbydere som bullsender, Ubivox, og mailplatform.

bullsender er gratis op til 2000 modtagere ligesom mailchimp.

hvis du vil fortsætte med dit nuværende plugin skal du nok ind og se på spf og dkim opsætning på dit webhotel, men du opnår næppe en lige så høj leveringsevne som hvis du bruger et professionelt værktøj.

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar, Jesper!

Jeg er jo ikke helt fiks til det her så løsningen med at installere en anden plugin lyder nemmere end den sidste ;-)

Jeg har nu installeret den der hedder mailchimp men hvis jeg forstår det rigtig, har dette plugin ikke funktionen hvor der automatisk bliver sendt en mail ud når der er et nyt indlæg på siden. Er det rigtig opfattet? Og i så fald, er der nogen af de andre nævnte plugins der kan det?

MVH

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorina, 

I MailChimp findes den funktion. Det er en RSS-kampagne, du skal bruge. Den tjekker om der er et nyt indlæg. Hvis der er, sender den mail til dine modtagere, hvis ikke, sker der ikke noget.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Bjørn skriver det er RSS kampagner du skal have fat i.

det er en standard feature i alle de værktøjer jeg nævnte ovenfor. Det er supernemt at sætte op, held og lykke med det.

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha, ja det kan godt være, det er supernemt men jeg fatter ikke en pind af hvad jeg skal :-) Jeg synes ikke, der er så mange indstillingsmuligheder og kan ikke finde noget RRS. Behøver jeg at tilføje, jeg er helt ny i det her?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorina:

Ha ha, ja det kan godt være, det er supernemt men jeg fatter ikke en pind af hvad jeg skal :-) Jeg synes ikke, der er så mange indstillingsmuligheder og kan ikke finde noget RRS. Behøver jeg at tilføje, jeg er helt ny i det her?

Du skal "online" for at sætte det hele op ... altså på http://mailchimp.com/  :) 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! Mon ikke selv jeg kan klare det nu. Tak for jeres hjælp!

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers skal du bare skifte til os - så yder vi sådan noget gammeldags som kundeservice -:)

Hvor vi u/b hjælper dig igang, opsætter skabelon - og hjælper gerne med din RSS kampagne også.

Du kan evt. læse her om en kunde, der har anvendt megen automatisering i deres kommunikation:

http://mailplatform.dk/jensens-bofhus/

Kim

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)