Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et fantastisk tilbud for enhver iværkstætter..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften kære alle succes- som ikke succesfulde iværksættere

Jeg har her et tilbud til jer alle, et tilbud der rent faktisk er gratis!

Lige meget kort om mig selv; jeg er er en ung gut, der altid har interesseret sig for iværksætteri, og som ingen intention har om at blive til en lønslave resten af mit gode liv. Jeg ved det, meget kliché-agtigt... Jeg får rigtig mange idéer, gode som dårlige, men da jeg ikke endnu har evnerne til at føre idéer til praksis på egen hånd, betyder det at jeg får en masse tid i den kommende sommerferie, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Derfor tænkte jeg at jeg lige så godt kan hjælpe andre, hvilket er en af de ting jeg holder mest af. 

Af ren natur ved jeg meget om hvordan forskellige mennesker tænker og reagerer, derudover er jeg god til at se muligheder. 

Til pointen!

Tilbuddet lyder at i skal være mere end velkomne til at sende mig en mail @ idemageren@outlook.com, hvor i kan sætte mig ind i jeres individuelle situation. Derefter vil jeg på bedste vis se om jeg kan hjælpe jer med evt. idéer til forbedringer. 

Vær ikke bange for at dele jeres idé, jeg er for det første den sidste i verden der vil "stjæle" en idé, derudover er det vigtigt at man får delt sin idé og at få input udefra så man ikke brænder inde med sin idé. 

Ja, jeg har ingen baggrund der siger go' for mig, men eftersom min ydelse er gratis ser jeg ingen grund til ikke at tage i mod tilbuddet! :) 

I må også hellere end gerne bringe andre emner på banen. I kan f.eks. spørge lidt ind til  ledelse, jeg ved nemlig godt hvad det vil sige at adlyde en der er dummere en mig selv. 

Jeg ved at nogle iværksættere er ensomme på det sociale plan, derfor må i sågar sende mig eller tilføje mig på facebook, jeg er altid klar på en samtale og ser altid det bedste i mennesker! Don't be shy! 

Fortsat god aften fellas! Cool

De bedste hilsener 

Frederik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)