Jeg undrer mig derfor over at næsten ingen bruger søge funktionen på Amino eller google til at finde tidligere svar.. - fremfor at bruge energi på at spørge om ca. det samme som andre spurgte om dagen før,,, eller blot 2 dage før... eller ugen før... o.s.v.
Altså hvorfor spørge når svar allerede findes og er let tilgængeligt og folk ved jo endda hvor svar det findes,,,
Fordi søgefunktionen er næsten ukendt på Amino :-)
Amino fremhæver den ikke, og folk vil have unikke svar. Desuden har dit spørgsmål været oppe og vende før, tjek i søgefunktionen ;-)
Flertallet søger altid på google før noget andet og findes svar ikke går man til alternativt... - men Amino emner findes på google... så langt de fleste spørgmål findes på google og dermed også svar.
Hmm,, giver det mening at få unikke svar på noget man ikke ved om ? når der findes 100 vis af tidligere unikke svar,,, indenfor kort tid om totalt samme spørgsmål.
Jeg ved at dette spørgsmål har været taget op og jeg et ikke tilfreds med det generelle overfladiske aspekt ... da dette ikke er et spørgsmål om 2+2 er 4 eller ej - så tager jeg det op, da jeg simpelthen ikke forstår hvorfor et svar på samme spørgsmål, som er afgivet for en dag siden eller 3 eller en uge ikke længere er brugbart.