Hej, Jeg er app udvikler og er ved at finde ud af hvordan jeg kan oprette en IvS til at udvikle mine apps under. Jeg har 2 spørgsmål. Jeg har kontaktet min bank om at oprette en erhverv konto og de sendte mig en e-mail som jeg skal svare før de kontakter mig. De beder om en del ting. Der er 2 af dem som jeg ikke ved hvad er: · Sammenskrevet resumé fra Erhvervsstyrelsen Nogen der kan forklare dem til mig? Mit andet spørgsmål er om oprettelse af IvS. Jeg kan se at der er en del hjemmesider hvor de gør det for dig og det koster alt fra 500kr - ... Hvilke nogen ville i anbefale? Jeg er kun 1 mand, så (kun et gæt, jeg er ikke en business person) det må da ikke behøve at være så kompliceret at oprette en IvS. |
sammenskrevet resume osv får du ved stiftelse.
jeg ville la en rigtig advokat stifte og få alle gode råd med - nok lidt dyrere men pengene værd med mindre du ved en masse
Der er en masse om stiftelse af IVS og huskelister og alt muligt andet, som jeg synes du absolut skal købe i
https://www.saxo.com/dk/ivs-ivaerksaetterselskab_pdf_9788740430066
Alt for mange får stiftet IVS uden at vide nær nok om det, og overraskes så og ned den ebog vil du kunne forstå ting meget bedre, og så tage stilling til om du så klarer dig med en billig eller advokat, og du vil kunne bruge den som let opslagsværk også i computer eller tablet. Den er skrevet for folk uden stor viden om den slags, letlæst
i disse regnskabsdage ses også i sociale medier en del der forskrækkes over at de ikke lige kan lukke deres IVS - så selv om et er nemt at stifte og lav kapital, så er der ofte alt for lille viden om hvad et selskab indebærer
vh John Hannover