Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IvS spørgsmål

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er app udvikler og er ved at finde ud af hvordan jeg kan oprette en IvS til at udvikle mine apps under. Jeg har 2 spørgsmål.

Jeg har kontaktet min bank om at oprette en erhverv konto og de sendte mig en e-mail som jeg skal svare før de kontakter mig.

De beder om en del ting. Der er 2 af dem som jeg ikke ved hvad er:

· Sammenskrevet resumé fra Erhvervsstyrelsen
· Kopi af gældende ejerbog, skal være udskrevet indenfor de seneste 3 måneder

Nogen der kan forklare dem til mig?

Mit andet spørgsmål er om oprettelse af IvS. Jeg kan se at der er en del hjemmesider hvor de gør det for dig og det koster alt fra 500kr - ...

Hvilke nogen ville i anbefale? Jeg er kun 1 mand, så (kun et gæt, jeg er ikke en business person) det må da ikke behøve at være så kompliceret at oprette en IvS.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46642
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:11

sammenskrevet resume osv får du ved stiftelse. 

jeg ville la en rigtig advokat stifte og få alle gode råd med - nok lidt dyrere men pengene værd med mindre du ved en masse

Der er en masse om stiftelse af IVS og huskelister og alt muligt andet, som jeg synes du absolut skal købe i 

https://www.saxo.com/dk/ivs-ivaerksaetterselskab_pdf_9788740430066 

Alt for mange får stiftet IVS uden at vide nær nok om det, og overraskes så og ned den ebog vil du kunne forstå ting meget bedre, og så tage stilling til om du så klarer dig med en billig eller advokat, og du vil kunne bruge den som let opslagsværk også i computer eller tablet. Den er skrevet for folk uden stor viden om den slags, letlæst