Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords statistik vs virkelighed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Har et spørgsmål som jeg håber der er nogle adwords-hajer der kan svare på!

Har kørt en kampagne hvor jeg har ligget placeret mellem 1-3 på alle mine vigtige søgeord. Nu har vi så fået flyttet siden hvilket evt. kan have haft effekt på kvaliteten af siden ifht. adwords.

Men det der undrer mig meget er at ifølge statistikken på min adwords konto er der ingen ændring at finde. Vi får samme antal kliks, samme visninger og samme gns. placeringer som før.

MEN.. Når jeg vil teste det ved at søge på google og finde vores annonce, er den hver gang enten placeret efter nr. 6 eller også bliver den overhovedet ikke vist!! .. Adwords er selvfølgelig indstillet med et budget der er på LANGT over hvad vi bruger og den er sat til at vise hver gang indtil budgettet er brugt (hvilket aldrig sker, budgettet er sat ca. 10 gange højere end det vi bruger)

Så kan man stole på statistikken? For virkeligheden viser jo noget andet???!!

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raasdal

Med hensyn til placeret efter nr. 6 eller også bliver den overhovedet ikke vist!! så har jeg samme problem.

Du skal bare slette midlertidlige internetfiler og cookies så prøv at lave den samme søgning så skulle din plaserning passe

kenn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)