Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

praktikplads multimediedesigner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg læser til multimediedesigner på 3. semester ved Erhversakadamiet Lillebælt i Odense, på deres film og animations linje. På vores 4. semester foregår uddannelsen primært i et 3 måneders praktikforløb hos en virksomhed. Jeg søger derfor en praktikplads, hos en virksomhed, der kunne tænke sig en ekstra hånd. Jeg søger et praktiksted, der vil have en ulønnet praktikant fra september og 3 måneder frem.

Jeg er en mand på 26 år, der bor i Odense sammen med min kæreste. Jeg har tidligere taget HF og læst til mediegrafiker.

På uddannelsen som multimediedesigner bliver vi stillet en række forskelligartet opgave og modtager undervisning inden for forskellige områder, der alle udfordrer os til at tænke kreativt og finde løsninger på forskellige problemer.

Under uddannelsen får vi blandt andet indblik i:

-          Idéudvikling

-          Konceptudvikling

-          Storytelling

-          Kommunikation strategier, branding, marketingsplaner, virksomhedsanalyse og lignende.

-          Udvikling af spil og film i 3D

-          Videoredigering

-          Udvikling af apps

-          Design og udvikling af websites.

Jeg foretrækker at arbejde med følgende programmer:

-          Adobe Photoshop

-          Adobe Illustrator

-          Notepad++

-          Maya

-          iClone

-          Unity

-          Adobe Premier Pro

-          Adobe After Effects

Det jeg kan tilbyde jer, er en praktikant der er meget engageret i de opgaver jeg får stillet og elsker at lære nye ting. Jeg kan godt lide at blive udfordret og finde kreative løsninger, på de problemstillinger jeg bliver præsenteret for.

Hvis der er mere I ønsker at vide, må I endelig kontakte mig. Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Casper Andersen

Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Jeg er en fyr på 28 år, der gerne vil blive god til at bruge Iclone6. Det er sjovt og spændende og nemt og det bliver bedre og bedre. Jeg leder efter en person, der vil give mig privatundervisning i en time eller to om ugen. Er det noget, der interesserer dig? Hvad skal du have i timen, hvis du vil undervise mig? Jeg bor i Bolbro - Odense V. Hvis du er interesseret, så send mig en email på huslars@hotmail.com. Jeg ved det ikke tager ret lang tid at lære det. Please, kontakt mig.

Vh Firat Yasar

  

 

Tilmeldt 19. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg faldt lige over dit indlæg, som godt nok er 2 år gammelt, men jeg kan se, at du har arbejdet med Iclone.

Vi er et Virtual reality firma, som er igang med at skabe interaktive karakterer til en VR produktion og vi er interesseret i at facetracke en skuespiller. Har du arbejdet med det i Iclone eller andre programmer?

Hvis du har noget viden omkring facetracking programmer eller kender nogen der har arbejdet med det, må du meget gerne kontakte mig på ah@timestory.dk

Venlig hilsen 

Anne 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)