Hej Amino'er, Som lynet fra en klar himmel, fik jeg for en måneds tid siden, en rigtig god forretningsidé. Jeg har tjekket markedet, og der er ingen der tilbyder det samme, og idéen er så god, at jeg for det første er klar til at gå videre med den, og jeg er forholdsvist overbevist om, at det vil kunne blive en stor ting i en stor del af verden. Grundidéen er en hjemmeside, der tilbyder en særlig service til dens brugere, og målet er, at det skal være lige så naturligt at bruge denne hjemmeside/service, som man bruger Spotify, Facebook m.v. Jeg har fundet en virksomhed, som jeg ønsker skal være med til at levere noget af denne service. Jeg har ikke kontaktet dem endnu, men jeg kunne ikke forestille mig andet, end at de ville være interesserede i et samarbejde, da det vil kunne give dem en masse nye kunder. Spørgsmålet er så nu - hvordan kommer jeg videre? Skal jeg på en eller anden måde sikre min idé, så andre ikke løber med den? Hvem kontakter jeg, med henblik på at få udviklet softwaren m.v.? På forhånd tak! |
Hej Christian
Jeg er rimelig sikker på at opfind.nu vil kunne hjælpe dig med vejledning og rådgivning i forhold til din ide, og hvordan du bedst muligt kommer i kontakt med det pågældende firma. Det er helt gratis + de har tavshedpligt. :)
Held og lykke med ideen!
Mvh Uffe