Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Mailchimp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og arbejder på et nyhedsbrev i Mailchimp og til det nyhedsbrev, er der en mail der automatisk sendes ud til nye modtager af nyhedsbrevet, men den vil jeg gerne ændre så der er en anden tekst, men kan ikke finde hvor det er jeg gør det. Nogen som kan hjælpe?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dig ret, så skal du gøre følgende:

1/ vælg den relavante list

2/ Vælg Signup forms

3/ Vælg general forms

4/ Vælg "final welcome mail" i rullemenuen

5/ Ret headeren ved at trykke edit

6/ Vælg "Translate it"

7/ sæt "Default language" til dansk eller hvad det nu skal være (vælg evt. Autotranslate)

8/ Tilpas evt. sætningerne

9/ Tryk på knappen "save translation settings"

Og du er klar.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at gøre som du skrev, men den mail man kan rette der, er en helt anden end den mail der reelt sendes ud. Vil nemlig indstille den til, at sende en rabatkode ud, når man tilmelder dig.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Det lyder mere som en autoresponder. som du sætter til at køre, når de har tilmeldt sig. Den kan du sætte op, som du har lyst. (kræver betalinsudgave af MailChimp) I stedet for at sende Final welcome e-mail, aktiverer du en autoresponder til at starte, når de har tilmeldt sig. Det er i hvert fald sådan, jeg har gjort, når nogen melder sig til mit nyhedsbrev,

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)