VIMEX importerer eksklusivt bade og svømme tøj samt fitness tøj. Vi ønsker at udvide vores aktiviteter så vi søger en medarbejder der på provision kan tage vores tøj koncept med rundt til lingeri, sportsbutikker, sportsklubber og hvor det ellers kan være interessant at sælge vores produkter. StillingenDu vil få en kollektion af produkterne samt salgsmateriale udleveret. Du foretager det opsøgende salg og laver den endelige aftale med kunden. Tilbudsskrivning og rapportering er også en naturlig del af jobbet. PersonenDu er en selvstændig person, med et stort drive og en markant professionel adfærd. Du er proaktiv og udadvendt. Du er købmand og brænder for at lave en handel. Du kender betydningen af god service giver salg.Det er væsentligt at du trives med et yderst selvstændigt job, med det ”frie” liv på landevejen. Du er god til at planlægge og har overblik, og du har erfaring i salg til detailhandlen. Vi stiller ingen krav til uddannelse, men erfaring fra salg er nødvendig.Vi tilbyderVi tilbyder en attraktiv provisionsaflønning. Pensionsordning. Kørselsordning. Fri mobiltelefon og internetopkobling. Faglig og personlig udvikling. Din arbejdsdag vil variere meget. Gode arbejdskollegaer og et godt sted at være.Besøg www.vimex.dk og www.mona.dk for mere information. Har du spørgsmål til jobbet kan du ringe til Mona Boesen Jensen på 40 77 99 38 eller E-mail mbj@vimex.dk.Send din ansøgning til os allerede i dag på E-mail mbj@vimex.dk.
jeg vil ikke søge job hos jer...men mit firma sælger sportsudstyr og måske kunne vi sælge lidt af jeres varer via vores hjemmesidewww.enjoysport.dk
Ved ikke om det har nogen interesse? hvis det har skal jeg bare bruge nogle billeder, varerprøver, indkøbspriser og evt. vejl. udsalgspris nok på jeres mest populær svømme og fitness tøj!