Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash og SEO - kombikrise?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle der ved mere end jeg. (Hvilket ikke er så få!)

Jeg er ved at søgemaskineoptimere og vil i den forbindelse høre, om flash-bannere kan skade resultatet eller om eks. google bare går udenom dem?

Håber i vil hjælpe!

Mvh.

Martin.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:12

Google går bare uden om dem.

Så et flashbanner for et andet website er fint nok - men et flashbanner for egne produkter eller lign. har ingen værdi i forhold til intern linkbuilding til søgemaskinerne.

Nogle gange ser man også firmaer der sælges flashløsninger til webshops og den slags - Den slags folk skal man flygte fra! Men et flashbanner eller et flashlogo i toppen af ens site er ok.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 07:29

Du vil selvfølgelig ikke kunne få nedvurderet din side pga. flashbannere.

Problemet med flash er, at søgemaskiner ikke kan indexere tekst der er skrevet i flashfiler, derfor er det en meget dårlig ide at lave hele websites i flash (skyd bare flashfolk;)

Men til grafiske elementer og at give den besøgende en god oplevelse er det da et udmærket værktøj - og det er jo dem vi laver websites til, og ikke Google - selvom man nogen gange glemmer det.HmmStick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Tusind tak begge to! Så vil jeg beholde flashbannerne og i har ret, man skal jo ikke gøre alt for søgemaskinerne! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)