Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor går grænsen? (køb i virksomheden)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Enig med de andre :)
Det koster vel de der 3000 kr. i skat hvis virksomheden betaler for din telefon :)
Og man kan ikke indrette hele sin bolig for firmaets penge fordi man er selvstændig :)

Tak for alle rådene, jeg tror bare jeg trækker pengene ud og betaler den med mine egne penge :)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 10:56

Lige et sidste spørgsmål:

Jeg står i den situation, at jeg skal sætte mig ind i online marketing idet jeg intet aner om det.

Vil det her være okay, at købe reklamer, adwords kampagner mm. ved at bruge pengene fra min firmakonto?

Jeg mener skal jeg først trække pengene ud og betale skat af dem, og så derefter bruge pengene på marketing?

Eller kan jeg direkte lade pengene stå og så bruge af dem og trække momsen fra osv?

Reelt set er der vel ingen forskel idet jeg kommer til at betale skat af dem uanset hvad? :)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:10

Du har nok ikke helt forstået - at skat ikke har spor med firmakonto eller ikke at gøre i personlig virksomhed. Du fører regnskab, indtægter minus alle helt relevante udgifter som da er reklamer og adwords f.eks. = overskud til skat og dermed betaler du ikke skat af de ting du nævner

Om du betaler fra den ene eller anden konto er helt ligemeget - prøv igen at læse http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html så du forstår, at skat ikke har spor med firmabank konto at gøre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)