Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se hvordan I reklamere med FRI FRAGT på jeres webshop?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu vi er ved det, har du lavet en splittest af hvor du giver fri fragt og en hvor der er fri fragt ved xxx kr?

Jeg spørger lidt da jeg til tider godt kan være en smule tvivlende overfor det eviggyldige udsagn om at sider konverterer bedre ved fri fragt.

Måske konverterer siden bedre med fri fragt, men stiger retur delen så ikke bare, så det på bundlinjen kan være det samme?

Jeg mener at kunne se, ved vores model at vores konvertering falder marginalt, men retur andelen ryger væsentlig i bund.
Ved fri fragt ved køb over xxx kr. kan jeg se at vores retur del på de sidste 100 handler er nede på under 4%.

Er naturligvis branche bestemt, men alligevel...

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 07:03

Fresno Bob:
Men nu vi er ved det, har du lavet en splittest af hvor du giver fri fragt og en hvor der er fri fragt ved xxx kr?

Nej men jeg har netop haft en konkurrence i gang hvor jeg har spurt hvad der betyder mest for kunden når de handler i en webshop. Og 75 % har valgt at det med FRI FRAGT betyder mest. Jeg har i lang tid gerne ville tilbyde det og nu valgt at sige at man kan få fri fragt med GLS ved køb over kr. 100,- Jeg har valgt dette tal da næsten alle kostumer jeg sælger min koster kr. 100,- og skal man bare have en enkel lille ting som et par strømper til kr. 55,- så koster fragten kr. 39,- med GLS og det synes jeg er okay.
Jeg har tidligere tilbudt til til dem der modtager nyhedsmail og så skulle de bruge en rabatkode for at opnå det, og ellers kunne man få fri fragt ved køb over kr. 500,- men jeg har så få kostumer der koster over kr. 500,- at de skulle lægge så mange forskellige varer i kurven for at opnå fri fragt at jeg ikke synes det har virket.
Men jeg ved ikke om det er fordi fri fragt nu er sat til eller om det er fordi vi er kommet ind i en af mine højsæsonen, men der er kommet masser af bestillingen på de 24 timer det har været slået til.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Blikfang:

Det ligner at linjen "fri fragt..." er en del af dit logo fordi den står under logoet.

På din hjemmeside ville jeg nok lave en lille kasse i venstre side ovenover/nedenunder den kasse hvor der står "Kundeservice". Her kunne du have en lille postbil med teksten om, at du leverer gratis.

God vind!

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:23

Silas Majgaard:

@Blikfang:

Det ligner at linjen "fri fragt..." er en del af dit logo fordi den står under logoet.

På din hjemmeside ville jeg nok lave en lille kasse i venstre side ovenover/nedenunder den kasse hvor der står "Kundeservice". Her kunne du have en lille postbil med teksten om, at du leverer gratis.

God vind!

1000 tak for dit svar, det var også første idé og efter der var sat op så det bare helt forkert ud da det slet ikke passede ind lige der. Vi prøvede faktisk både at have det ovenover og nedenunder Kundeservice delen men det så rodet ud.
Nu prøver jeg det oppe under navnet og ser hvad der sker.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)