Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Loungestole

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har 2 stk. Curve loungestole i valnød finer på ryggen og læder indvending, de har stået i vores udstilling og skal ud, da vi har fået et helt nyt brand Tacchini ind.

De sælges samlet for kr. 3.500,00 ekskl. moms.

Flemming Gravesen Unique indretning
Skrevet kl. 07:57

Hej Flemming..

Er det 2 sæt der er tilsalg eller 2 af (hoved)stolen eller 1 stol og 1 skammel = 2 du sælger??

Der er godt nok nogle lækre ting på Tacchini hjemmsiden, er det din side?? Og er der et sted man kan se priser på sagerne??

Mvh Mads..

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:59

Hej Mads

Det er 2 stk. "hoved" stol, jeg har. Vi kan sagtens sørge for at der kommer fodskammel med, vi finder en god pris.

Ja, Tacchini er monster fedt! Med hensyn til priser på Tacchini har vi en lille smule på vores hjemmeside www.ergovision.dk

men ellers kan du kontakt mig hvis der er noget du er interesseret i. Du er også velkommen til at komme forbi og se noget af Tacchini i vores udstilling.

Flemming Gravesen Unique indretning
Skrevet kl. 16:11
H
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:18

Hov ved ikke lige hvordan det skete:-)

Jeg er nok ikke int. i stolene men var bare lidt nysgerrig..

Mht til de andre møbler vil jeg kigge nærmere på sitet for lækkert ser det jo ud, er ikke helt sikker på at tøsebarnet bare lader mig købe møbler uden hendes indflydelse så må nok hellere lige lade hende kigge medWink Vender tilbage hvis vi finder noget at investere i..

Mvh Mads..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)