Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon en der kan hjælpe ? Har lige læst Epusher og adwords bogen. Er næsten sikker på at jeg læste et sted at man kan fravælge at få vist sin annonce på bestemte tidspunkter af døgnet samt dage. Feks. leverer vi ikke til privatpersoner og ser en ide i ikke at få vist vores annonde efter kl. 18.00 og i weekenderne. Men jeg kan ikke se at jeg kan vælge det fra nogen steder på min annonce. Er der nogen der kan hjælpe ?

Mange hilsner SB

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 16:21

klik på kampagne
Gå til edit campaign
under advanced options finder du Ad scheduling, det er her

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 16:29

Ved du om den er anderledes i den danske version, for jeg kan ikke findet du skriver ?

Mange hilsner SB

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:31

Når du logger ind på din google adwords kampagne står du automatisk på fanebladet "Kampagnestyring" under menupunktet "kampagneoversigt"

Vælg nu med flueben den kampagne du ønsker at redigerer. > Tryk på knappen "rediger instillinger"

I venstre side er der nu nogle menupunkter bl.a. "Avancerede instillinger" herunder annonceplanlægning. Tryk på "Slå Annonceplanlægning til"

Og vupti så er du der....Her kan du styre alle dage og tidsrum du ønsker at være synlig med dine annoncer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:29

Tusind tak for hjælpen. Det var fordi jeg havde slået Budget Optimizer (eller hvad den hed) til og så kunne man ikke komme ind på "slå annonceplanlægning til"

Nu er den der og jeg går igang.... tak igen.

Mange hilsner SB

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:39

Hvis jeg var dig ville jeg måske nok lige overveje det en ekstra gang og teste lidt på effekten.
Det kan godt være at du ikke leverer til private - men der er altså mange der køber ind til firmaer der også arbejder efter 18 og i weekenderne :-)

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 8. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:46

Hvad nu hvis man benytter ord det også er amerikanske, men kun ønsker markedsføringen/annonceringen i lille Danmark.

Er der mulighed for udelukkende kun at annoncere i dansk favør...?

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:53

Nikkor:

Hvad nu hvis man benytter ord det også er amerikanske, men kun ønsker markedsføringen/annonceringen i lille Danmark.

Er der mulighed for udelukkende kun at annoncere i dansk favør...?

Ja under dine kampagneinstillinger kan du bl.a. bestemme hvor i verden du vil have dine annoncer vist, du kan sågar definerer helt ned på lokalt plan. Det har Thomas Rosenstand beskrevet meget godt her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)