Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriveborde, kassetter, sofa og bord "sælges"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi langt om længe har investeret i hæve-sænke-borde, har vi fået nogle møbler m.v. i overskud. Det drejer sig om:

Skrivebordene er i udmærket stand, kassetterne er i perfekt stand, sofaen har engang været hvid men bærer nu præg af jævnlig brug. Den kan formentlig reddes af en gang Vanish møbelrens eller et lagen. Spisebordet er gammelt og med let rust på stellet, men vi skal af med det, så det må køber tage med. :)

Hele herligheden sælges for en ramme julebryg pr. skrivebord, altså i alt fire rammer julebryg. Den første, der skriver "DET TAGER JEG!", vinder skidtet. Det hele kan afhentes på vores kontor som ligger her (1569, København V) på torsdag efter kl. 12. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 18:11

Lidt supplerende information: Skrivebordene er skilt ad, så de fylder ikke voldsomt meget. Sofaen kan ikke skilles ad, det samme gælder spisebordet.

Jeg kan kontaktes på david snabel-a gmta punktum info eller 7023 1337 mellem 10 og 17.  

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:35

Pudsigt jeg har et skrivebord præcis magen til!

Det er et okay skrivebord, men bedre er det heller ikke har måtte smide endnu en "holder" (Sådan en L formet ting) under borpladen i midten da det ellers godt kan bue lidt meget ned i midten hvis man har for meget på det!

Nå men held og lykke til :D

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 13:36

Mark WM:

Pudsigt jeg har et skrivebord præcis magen til!

Den primære årsag til vi købte nye var faktisk, at vi ikke kunne finde flere i samme type som dem vi har nu, og vi havde brug for et ekstra. ;) 

Det er et okay skrivebord, men bedre er det heller ikke har måtte smide endnu en "holder" (Sådan en L formet ting) under borpladen i midten da det ellers godt kan bue lidt meget ned i midten hvis man har for meget på det!

Vores har nu holdt til alt vi har kastet efter dem, hvilket inkluderer 3 * 19" CRT-skærme o.l. :)  

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 16:58

Så er det hele afhentet, og vi er nu fire kasser julebryg rigere. God jul. :)  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)