Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet en web-shop i prestashop og der mangler nogle ting som jeg gerne vil have lavet færdig, og så vil jeg meget gerne have en forklaring på hvordan jeg efterfølgende bruger siden, da jeg slet ikke kan finde ud af det. Har i forvejen en side i wordpress som jeg synes er meget mere overskuelig
Jeg vil blandt andet gerne have designet et lille banner, skal have tilknyttet min email, have tilføjet en kategori, gerne hjælp til opsætning så man kan betale med kort på siden. Jeg har problemer med at ligge varer ind ind da der ikke er nogle kategorier at ligge dem ind i, selvom de skulle være lavet. Jeg har en smule svært ved at få et præcist overblik over hvad der mangler, jeg troede jeg havde fået en shop hvor jeg bare skulle ligge billeder ind, som er det jeg sådan selv kan gøre. Jeg vil meget gerne have den færdig i løbet af et par dage og af en der har tiden til at sætte mig ordentlig ind i det, så jeg kan komme ordentligt i gang med min webshop. Er der mon nogen der kan hjælpe mig med det mod betaling selvfølgelig :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)