Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder skattevæsnet i tyskland? HASTER

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal have etableret en virksomhed i tyskland med tysk opholdtilladelse, derfor skal jeg forbi den by hvor i jeg skal starte virksomheden, jeg skal have en form for tilladelse, men ved ikek hvad væsnet hedder? eller hvem jeg skal i kontakt med. 

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra, at du skal søge om et tysk CVR-nr.? 
I så fald skal du nemlig have fat i dit lokale Finanzamt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver123:

Hej. Jeg skal have etableret en virksomhed i tyskland med tysk opholdtilladelse, derfor skal jeg forbi den by hvor i jeg skal starte virksomheden, jeg skal have en form for tilladelse, men ved ikek hvad væsnet hedder? eller hvem jeg skal i kontakt med. 

Det kan være steueramt

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal forbi Finanzamt i den by, hvor firmaet får adresse. Bemærk det SKAL være Finanzamt i den pågældende by, du kan f.eks ikke besøge Finanzamt i Flensburg, hvis du vil åbne firma i Stuttgart. Systemet er mega firkantet, sorry!

På Finanzamt skal de nok sende dig rundt blandt de afdelinger, som du skal have tilladelser mm fra. Hvis du ikke bor i Tyskland, skal du nok besøge et par forskellige skrankepaver, så god fornøjelse. Og et godt tip, sørg for at have god tid, det er ikke alle skrankepaverne, som kender ordet service og hurtighed ;)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)