Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app udvikling til håndværker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg skal bruge et tilbud på Udvikling af en app.

tænkte at der var nogle i dette forum som kunne være interessernes.

lidt om hvad den skal kunne.

sammensætte nogle valg af services

lave en pris kalkulering ud fra disse valg

tilbyde at booke et møde eller tilbyde at booke den aftalte service til den aftalte pris.

sende bekræftigelse.

håber der er nogle som vil være friske på at udvikle dette for mig til min virksomhed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du har ret at der er mange herinde som kunne være interesseret! (inklusiv mig selv). Normalt bliver opslag som disse dog slået op inde på Amino's side for freelancerehttp://www.amino.dk/freelancer/ ). 

Jeg har dog nogle spørgsmål som  kunne være relevant for dig at komme ind på hvis du slår en opgave op inde på Amino's freelancer portal:


- Hvilken platform har du i tankerne? Android? iOS? Windows? Alle?

-Hvad er tidsrammen for projektet? 1 måned? 3 måneder? 6? Eller bare som det nu kommer?

- Når du siger "tilbyde at booking af et møde", hvad havde du så forestillet dig? At den ville arrangere et møde i din egen kalender? Eller bare vise en email/telefon nummer hvor at man kan kontakte dig på?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er også interesseret i at byde ind.

Med vores Offshore udviklere, kan det gøres for rimelige penge.

Kontakt mig på kj@dk-solutions.dk - så skal jeg komme med en god pris.

Hilsen

Kell

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker om det er nødvendigt med en decideret app? Tænk på at din kunde måske kun kommer til at bruge den 1-2 gange. derfor mener jeg det er lidt over-kill at lave en hel App. Måske det kan klares med en  (mobiltilpasset)Hjemmeside? Så vil jeg gerne høre nærmere. Send en pb  eller kontakt mig via min hjemmeside www.jeppesenOnline.dk

Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Vendersbo Equity IVS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke  for at ødelægge din gode ide, men findes der ikke allerede en del af disse på nettet og hvad skulle årsagen til, at man bruger en app i stedet?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

V-Equity:
Ikke  for at ødelægge din gode ide, men findes der ikke allerede en del af disse på nettet og hvad skulle årsagen til, at man bruger en app i stedet?

At der findes sådanne løsninger i forvejen er jo kun et bevis for at der er et marked, Afhængigt af hvad det specifikke behov er her, kan den så sagtens vinkles for det bliver en fin og brugbar løsning.

Og Jo, når det kommer til spørgsmålet om om det er en egentligt App eller en Web App der er behov for, så tror jeg nok (igen uden at kende de nærmere detaljer) at jeg ville starte med at få lavet en lille web applikation, det er den billigste måde at teste og tryk-prøve konceptet på. Og hvis man her vælger et "fornuftigt" framework, så kan denne jo konverteres til hybrid app efterfølgende, det er helt sikkert den nemmeste og billigste måde at komme igang på.

Og ja, jeg hjælper dig selvfølgelig også gerne, har sendt dig en PB Wink

//Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det betyder at jeg indirekte melder mig som uegnet til projektet (jeg laver native apps, ikke web apps), så bliver jeg nødt til at sige at jeg er enig med de andre.

Siden at app idéen i bund og grund er et katalog uden nogle avancerede funktionaliteter, så er en web app nok den bedste løsning til at starte med. Og alle grundene har allerede været oppe at vende (billigere, kan bruges på flere platforme, en kunde vil alligevel kun bruge app'en få gange før den ville blive afinstalleret).

Jeg håber at du får bikset noget godt sammen med en af de andre! ;)

- Stefan

Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj alle.

Tak for inputs.

Jeg hopper lige i tænkeboks.
Den rene app er sendt til tælling, jeg overvejer lige web app muligheden.
Jeg vender tilbage 😀

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)