Jeg driver hjemmesiden www.consollos.dk og siden har nu været kørende i godt og vel 2 måneder. Vi har i gennemsnit 50-60 unikke besøg om dagen og en dag var vi oppe på 450 unikke besøg, hvilket er rekorden indtil videre.
Vi kunne dog godt tænke os at arbejde lidt med vores konveteringsgrad, da salget ikke helt følger med de besøg vi har.
Derfor vil vi gerne høre jer herinde til råds om hvad årsagen kan være, er det hjemmesiden der fejler noget, er det produkterne der er for dyre og måske for ukendte, eller hvad kan årsagen være?
Vi tager imod alle slags råd, så råb endelig op hvis I har forslag til forbedringer!
Jeres side er meget langsom. Invester i noget bedre hosting - det betaler sig. Folk gider ikke vente på at loade langsomme sider og det kan ses på konverteringsraten.
I bør også fjerne "Archives" fra titlerne på jeres eller i hvert fald oversætte det til dansk, når I henvender jer til et dansk publikum. Derudover bør jeres side for søgning også oversættes til dansk.
Umiddelbart vil jeg sige i har en meget stilren og lettilgængelig webshop. Jeg tror bare i skal være mere aktive. Gå ind på nogle forumer for folk der spiller PS4 eller Xbox.
Nu så jeg i havde nogle Arsenal og Manchester City skins, gå ind på facebook, find en gruppe med fans, skriv i har det her produkt, og hvis de er interesseret kan de få 10 % rabat i dag, eller hvad ved jeg.
I skal ud til kunderne, kunderne kommer ikke bare automatisk. Markdesfør jer selv mere, og langsomt (eller måske hurtigt) vil i opleve mere salg, og flere besøgende.
Nyhedsbrev, for søren da. :) Synligt, nemt at melde sig til (og fra) og med et klart og tydeligt incitament til at gøre det. Tænk på, at jeg måske surfer tilfældigt forbi af nysgerrighed uden planer om at købe noget ... Så skal du da give mig chancen for at komme på nyhedsbrevet, så du let, gratis/næsten gratis kan kontakte mig igen og igen! Du kommer hurtigt op med penge for at nå mig på Facebook - så du skal markedsføre dig med udgangspunkt i din webshop og ikke sociale medier. De er kun et supplement. ;)
Jeg kommer bare lige med basic. Rød er en signal farve :) jeg personligt syntes ikke meget om alt det røde på jeres side. Jeg tror jeg ville prøve at lave knapperne i det mindste grøn, for eksempel indkøbkurv og køb knappen :)
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.