| 
                             Hej Amino  Kommentar er slået fra på siden, Mvh Daniel  | 

Hej Daniel,
Den opgave kan jeg godt løse - send mig evt. en privatbesked, så kan jeg fikse det nu, ellers vil jeg gerne kigge på det i morgen tidlig :)
Mathias
             Debat

| 
                             Hej Daniel, Den opgave kan jeg godt løse - send mig evt. en privatbesked, så kan jeg fikse det nu, ellers vil jeg gerne kigge på det i morgen tidlig :)  | 

| 
                             Hej Daniel :)  | 

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning
| 
                             Hej Sebastian, Mange TAK!!!  | 

| 
                             Godt at du fik det løst, men du fik altså det samme svar, sidste gang du spurgte http://www.amino.dk/forums/t/250402.aspx#1602297   | 

| 
                             Det er i øvrigt bedst at gøre det fra backenden, som foreslået i den tidligere tråd, idet CSS-filer også kan overskrives ved updateringer til temaet. Ellers skal du lave et child-theme, og gøre det der. Mvh Peter  | 

| 
                             Hej Daniel Jeg håber du har fået styr på det :) Mvh. Anders Christensen  | 

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen