Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan (mod betaling) opsætte en adwords kampagne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg lancerer en ny side d. 1. december. Jeg mangler en med forstand på adwords, og jeg mener FORSTAND på ikke at du kan oprette en konto og skrive tilfældige ord, det kan jeg selv.

Du skal have tid til at opstarte det inden d. 1 - og helst så hurtigt som muligt. Siden skal kun køre i december, men kampagnen kan vel "genbruges" næste år i december.

Det er et krav at du har nogle referencer, jeg er blevet snydt to gang af folk der sagde de have tjek på adwords.

Jeg modtager meget gerne tilbud her eller via pm

Glæder mig..... 

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:21

Hej Kasper,

Jeg vil tage fat i Sebastian Gullak fra Netinvade - http://www.netinvade.com/ - han kan helt sikkert strikke en god kampagne sammen til dig, og han har styr på det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:55
Hej.

Jeg syntes helt klart at du skal hive fat i Kim, som er Adwords professional. Han er det jeg vil kalde verdensmester i Adwords, og har yderst rimelige priser. Faktisk betaler du kun Google's klikpris, også derudover en fast månedligt pris for at "eje" ham, så han sørger for alt. Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget, så sørger han for at lukke en masse kvalificeret trafik ind på siden, til meget lave priser. Skriv til kss@styling.dk - så er jeg sikker på at han selv kan overbevise dig.

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:49

Jeg har kun hørt godt om Sebastian fra Netinvade, så min anbefaling må gå til ham.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:16

Hejsa,

Jeg har også fået min nye webshop op at køre og der kommer da også lidt ordre, men som alle andre, der har læst "E-Pusher", så ved jeg selvfølgelig godt, at der skal nogle Adword til, før det bliver rigtig godt Wink

Jesper Skov:
Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget

Men hvad er et realistisk budget? Jeg ved godt, at investeringen følger omsætningen, men som ny webshop-ejer vil man jo gerne bygge det gradvist op. Så hvor meget skal vi nye (men seriøse) shop-ejere bruge på Adwords?

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:20

Vinmanden - Bengaard.Biz:

Hejsa,

Jeg har også fået min nye webshop op at køre og der kommer da også lidt ordre, men som alle andre, der har læst "E-Pusher", så ved jeg selvfølgelig godt, at der skal nogle Adword til, før det bliver rigtig godt Wink

Jesper Skov:
Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget

Men hvad er et realistisk budget? Jeg ved godt, at investeringen følger omsætningen, men som ny webshop-ejer vil man jo gerne bygge det gradvist op. Så hvor meget skal vi nye (men seriøse) shop-ejere bruge på Adwords?

Budgettet afhænger helt af hvor mange besøgende du ønsker på din webshop, men det vigtigste er jo at investeringen er rentabel. Derfor kan du blot starte med et forholdsvist lav budget, hvorefter du kan måle hvor mange salg din investering har givet. Er salget ud fra investeringen i Adwords tilfredsstillende, kan budgettet jo blot sættes op. Men send en mail til Kim, han kan helt sikkert fortælle dig lidt mere, og guide dig videre :-)

// Jesper Skov

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 10:24

Super - jeg vil sende Kim en mail Smile

Tak for hjælpen

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)