Jeg lancerer en ny side d. 1. december. Jeg mangler en med forstand på adwords, og jeg mener FORSTAND på ikke at du kan oprette en konto og skrive tilfældige ord, det kan jeg selv.
Du skal have tid til at opstarte det inden d. 1 - og helst så hurtigt som muligt. Siden skal kun køre i december, men kampagnen kan vel "genbruges" næste år i december.
Det er et krav at du har nogle referencer, jeg er blevet snydt to gang af folk der sagde de have tjek på adwords.
Jeg modtager meget gerne tilbud her eller via pm
Glæder mig.....
Mvh. Kasper
Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve
Jeg vil tage fat i Sebastian Gullak fra Netinvade - http://www.netinvade.com/ - han kan helt sikkert strikke en god kampagne sammen til dig, og han har styr på det.
Jeg syntes helt klart at du skal hive fat i Kim, som er Adwords professional. Han er det jeg vil kalde verdensmester i Adwords, og har yderst rimelige priser. Faktisk betaler du kun Google's klikpris, også derudover en fast månedligt pris for at "eje" ham, så han sørger for alt. Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget, så sørger han for at lukke en masse kvalificeret trafik ind på siden, til meget lave priser. Skriv til kss@styling.dk - så er jeg sikker på at han selv kan overbevise dig.
Jeg har også fået min nye webshop op at køre og der kommer da også lidt ordre, men som alle andre, der har læst "E-Pusher", så ved jeg selvfølgelig godt, at der skal nogle Adword til, før det bliver rigtig godt
Jesper Skov:
Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget
Men hvad er et realistisk budget? Jeg ved godt, at investeringen følger omsætningen, men som ny webshop-ejer vil man jo gerne bygge det gradvist op. Så hvor meget skal vi nye (men seriøse) shop-ejere bruge på Adwords?
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Jeg har også fået min nye webshop op at køre og der kommer da også lidt ordre, men som alle andre, der har læst "E-Pusher", så ved jeg selvfølgelig godt, at der skal nogle Adword til, før det bliver rigtig godt
Jesper Skov:
Det eneste du faktisk selv skal gøre er at angive et budget
Men hvad er et realistisk budget? Jeg ved godt, at investeringen følger omsætningen, men som ny webshop-ejer vil man jo gerne bygge det gradvist op. Så hvor meget skal vi nye (men seriøse) shop-ejere bruge på Adwords?
Budgettet afhænger helt af hvor mange besøgende du ønsker på din webshop, men det vigtigste er jo at investeringen er rentabel. Derfor kan du blot starte med et forholdsvist lav budget, hvorefter du kan måle hvor mange salg din investering har givet. Er salget ud fra investeringen i Adwords tilfredsstillende, kan budgettet jo blot sættes op. Men send en mail til Kim, han kan helt sikkert fortælle dig lidt mere, og guide dig videre :-)