SKAT har et system, hvor du selv kan oprette en indfortoldning
Det er alt for besværligt at bruge toldsystemete for folk der lejlighedsvis importere , det bør laverlaves til en prof. speditør af bruge. I øvrigt er indfortoldningen inkluderet i prisen når godset kommer med et kurerfirma.
Det er alt for besværligt at bruge toldsystemete for folk der lejlighedsvis importere , det bør laverlaves til en prof. speditør af bruge. I øvrigt er indfortoldningen inkluderet i prisen når godset kommer med et kurerfirma.
Men så vidt jeg kan forstå det, så er det ulovligt hvis jeg ikke reagerer på at min pakke er kommet ind i landet uden at jeg har betalt told. Hvad skal jeg så stille op nu? burde jeg kontakte et speditionsfirma og få dem til at fortolde den??
Men så vidt jeg kan forstå det, så er det ulovligt hvis jeg ikke reagerer på at min pakke er kommet ind i landet uden at jeg har betalt told.
Rolig nu din pakke er med sikkerhed indfortoldet, DHL er ikke verdens hurtigste til at fremsende toldpapirerne til dig. SKAT opkræver først told i den efterfølgende måned.