Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tm/mødebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg er en gut i 20 erne, der idag arbejder som en meget dygtig og kendt sælger med gode resultater indenfor mødebook, tm, kanvas og kørende sælger.

jeg gider sådan set ikke længere at være lønslave og med mine relationer og masser af positive interesser for kunder/kontakter, har jeg besluttet mig for at lave mit eget forretning.

kunderne er klar og vi snakker om en del som vil arbejde tæt med mig, men da jeg aldrig har prøvet at være selvstændig, skal jeg have gode råd og vil evt. Holde møder med folk som vil hjælpe mig og ellers Vibe realistiske informationer om opstart af virksomhed, kun indenfor mødebook og ikke tm salg pt. 

Jeg vil gerne have lidt Info omkring aftaler med kunder? Hvad er et realistisk beløb og skal beløbet være mindre, hvis kunderne ikke får solgt ? Eller skal jeg trække det op ?

pris og er det udefra pr. Kald eller skal jeg tage penge for booket møde ?

skabaloner som samarbejdsaftaler og hvis kunden ikke betaler mine penge, hvilken betalingsform skal jeg lave for at få mine penge i hus og ikke ende med at kunden ikke betaler ?

jeg ser virkelig frem til input og er også åbent for samarbejdspartnere og for vedkommende som hjælper mig, kan jeg belønne virksomheder med TM aftaler og lave gode og fremtidige relationer.

send evt mail eller hjælp mig venligst i gang og en ting er sikkert, jeg kommer til at have mange kunder/kontakter som vil vise interesse og for dem hjælpe mig, kan jeg belønne med gode TM opgaver og tage min andel, men jeg vil først og fremmest bygge en bro og indenfor få år, være Danmarks førende Mødebook virksomhed!

teleboss

( firmaet er under oprettelse ) 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan ikke hjælpe dig med prissætningen, men jeg kan måske hjælpe dig lidt med dine værktøjer og processer...

Jeg har bygget www.myphoner.com, som er et ringelistesystem der specifikt fokuserer på kold kanvas og egner sig godt til mødebooking - jeg er selv forholdsvis nystartet og er i fuld gang med at lære mine kunder at kende og justere og markedsføre produktet. Jeg vil selvfølgelig anbefale dig at prøve myphoner af, og hvis du har lyst, så lad os tage en snak omkring hvordan du kan lave en sikker og effektiv håndtering af dine leads og de aftaler du laver med dem.

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)