Jeg har igennem de sidste 3 år opnået gode resultater for min virksomhed når det kommer til Søgeoptimering. Først i dag, tænkte jeg på at prøve at søge på google.dk med engelsk sprog. Hvor det så viser sig at vi kun ligger nummer 16, hvor vi normalt ligger nummer 2, når det er på google.dk med dansk sprog. Er der en rar amino'er der vil hjælpe mig, til at forstå hvorfor? Lidt om sitet: Vi bruger: <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="da-dk" lang="da-dk" dir="ltr" > og <meta name="language" content="da-dk" /> i header. Men det gør vores konkurrenter også, også dem hvor vi kan se de har de samme placeringer både med dansk og engelsk sprog. Jeg overvejer kraftigt om man skal fjerne "sprog", definitionen. Hvad tænker i? Vh Daniel |
Der er stor forskel på om man ligger nummer 2 på den danske eller engelsk google. Hvis man ligger godt i den danske google, er det langt fra en selvfølge at ligge godt i den engelske.