Hej Amino brugere, Jeg er 17 år fra gladsaxe og kunne super godt tænke mig et side job især i sommerferien, hvor jeg også får mulighed for at udvikle mine kompetencer. Jeg har programmeret i java/android i ca. 8 måneder nu, før det legede jeg mest rundt med en masse forskellige ting som swing java, libgdx, Unity og gamemaker. Projektet blev halvt droppet og han valgte at uploade det der efter min mening er en halv færdig app. Appen bruger en sqlite database hented fra menustat. En app jeg lavede i december: Et simpelt druk spil jeg bare lavede til mig og mine venner, bruger bare nogle simple threads og et efter min mening meget funktionelt design. Man kan læse mere om udviklingen på en blog post jeg lavede: http://junkerdev.com/ Siden januar har jeg arbejdet på et større projekt i tandem med en iphone udvikler, det er et projekt jeg går super meget op i og det er derfor også vigtig at jeg får mulighed for at arbejde videre på det. Det er super vigtigt for mig at jeg også lære noget af et eventuelt job, og vil kunne få en fair løn efter det arbejde jeg udføre. Jeg er interesseret i stor set alt hvad der har med programmering, alt ovenstående var bare eksempler på mine kompetence, jeg er meget villig til at lære nye ting og prøve kræfter med nye teknologier eller områder. For specifikke eksempler på kode send en email til: junkedz@live.dk eller svar tilbage på tråden med en mail eller andet. Alle gode råd eller kritik er også velkomne med hensyn til det at få et fritids job :) |
Hej.
Prøv at kigge mere under Amino Freelance - den sektion er mere egnet til denne slags.