Jeg er igennem samarbejdspartnere kommet i besiddelse af en cv database på 10.000 mennesker, i vidt forskellige brancher. Jeg går i luften med et større rekrutteringsbureau, og det bedste ved det hele er at det er nonprofit. Der bliver udvalgt virksomheder som efter årskiftet skal ansætte min. 2 personer, gerne mange flere. Vi udvælger så de rigtige kandidater, så du slipper for alt arbejdet med udskillelse af overflødige ansøgninger. Man betaler kun ved ansættelse og har fortrydelsesret, man vælger self. selv kandidaten, men hvis denne ikke skulle stemme overens med forventniger kan man fortryde. Vi hjælper kandidater med coaching og udarbejdelse af cv. Din pris for 1. stk ansættelse er 2.500 kr ex moms. Der er rabatløsninger hvis man skal ansætte flere, eksempelvis ved ansættelse af over 5 koster det 1000 kr, pr ansættelse. PM mig for at vide mere eller hvis du ønsker denne ordning, så kan vi se om din virksomhedsprofil macher vores krav. P.S undskyld hvis grammatiken ikke er helt i orden er på vej ud af døren.
|
Hej
Jeg går i luften som "headhunting" Search firma, én mands fra 1 jan. er pt. underleverandør for et anden firma. Så jeg kunne godt være intersseret,
VH H
Henrik Jensen