Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en ven ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

I Dit svar til Din "ven" - Sat, Feb 11 2006 4:28 am - der kan
jeg godt lide at Du afslutter med

...Best regards...

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:15
Jamen det er faktisk ment som et skub i den rigtige retning for den stakkels mand. Hans type skal have et lods i røven, ellers kommer de aldrig videre. Så det er faktisk kærlig ment.
Og tak for dine udmærkede søgeoptimeringsforslag til Amino, når jeg har mere tid går jeg igang :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:21
Hej Martin

Ja det er virkelig sørgeligt, når man støder på de mennesker,
der ikke mener, at de selv skal tage ansvar for deres liv, men
sidder og veeeeeenter på at "samfundet" skal gøre ALT for dem!

....og det var så lidt!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:09
Fuck that crap, you are a lazy, self-pity, spoiled asshole and you should consider to go out and kill your self and put an end to your misery and save us for your bullshit talk

Martin dog, opfordring til selvmord - og her gik jeg og troede det var mig der havde mest temperament hehe
Jeg forstår nu godt din vræde over sådanne nogle typer.

Som en sidebemærkning er selvmord faktisk en sjov juridisk størrelse, idet at det er en af de eneste handlinger som ikke er ulovligt at begå, men ulovligt at hjælpe med

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
<ironi>

Jeg synes der i mod han har absolut ret og jeg støtter ham 110% i hans iagttagelser.

Det er alle de små firmaer, som er med til at trække en ellers storslået nation ned i sølet. I sær har han en velovervejet pointe til sidst i indlægget - der hvor han forklarer at du får et rigtig job, hvor du kan bidrage til samfundet og ikke bare leve i din fantasiverden! Alle mennesker med eget firma burde lukke det... Mikkel deMib, Martin Thorborg, Mærsk McKinney, etc. Så kunne de få sig et rigtig job hos, ehm... hvad er der tilbage... jo, det offentlige! Sådan skal det være!

Og måske, bare måske kunne du så begynde at stifte nye bekendtskaber... i stedet for at murer dig inde som du gør nu, blandt leverandørkontakter, medarbejdere, Amino, kunder, foredrag og messer! Alt sammen formålsløs rutinearbejde uden kontakt til andre mennesker :-x

</ironi>

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)