|
I Dit svar til Din "ven" - Sat, Feb 11 2006 4:28 am - der kan
jeg godt lide at Du afslutter med
...Best regards...
I Dit svar til Din "ven" - Sat, Feb 11 2006 4:28 am - der kan jeg godt lide at Du afslutter med
|
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Og tak for dine udmærkede søgeoptimeringsforslag til Amino, når jeg har mere tid går jeg igang :-) Dbh Martin |
Ja det er virkelig sørgeligt, når man støder på de mennesker, der ikke mener, at de selv skal tage ansvar for deres liv, men sidder og veeeeeenter på at "samfundet" skal gøre ALT for dem! ....og det var så lidt! |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Martin dog, opfordring til selvmord
Jeg forstår nu godt din vræde over sådanne nogle typer.
Som en sidebemærkning er selvmord faktisk en sjov juridisk størrelse, idet at det er en af de eneste handlinger som ikke er ulovligt at begå, men ulovligt at hjælpe med
|
<ironi>
Jeg synes der i mod han har absolut ret og jeg støtter ham 110% i hans iagttagelser. Det er alle de små firmaer, som er med til at trække en ellers storslået nation ned i sølet. I sær har han en velovervejet pointe til sidst i indlægget - der hvor han forklarer at du får et rigtig job, hvor du kan bidrage til samfundet og ikke bare leve i din fantasiverden! Alle mennesker med eget firma burde lukke det... Mikkel deMib, Martin Thorborg, Mærsk McKinney, etc. Så kunne de få sig et rigtig job hos, ehm... hvad er der tilbage... jo, det offentlige! Sådan skal det være!
Og måske, bare måske kunne du så begynde at stifte nye bekendtskaber... i stedet for at murer dig inde som du gør nu, blandt leverandørkontakter, medarbejdere, Amino, kunder, foredrag og messer! Alt sammen formålsløs rutinearbejde uden kontakt til andre mennesker :-x
</ironi>
|