Jeg har også læst om det emne for 1 år eller 2 siden. Sindssygt spændende med den akkumulerede vækst som computerne får ved at gøre sig selv klogere hele tiden.
Der er seriøse videnskabsfolk som mener at man hat fundet kuren mod kræft, og hold nu fast, koden til evigt liv indenfor de næste 30 år.Man vil kunne fjerne forureningsproblemer, problemer med fattigdom og sult osv. Nu har jeg ikke set hele din video endnu, så det ved jeg ikke om du snakker om. Jeg vil bare kommentere først :D
Rettelse: Jo du fik vendt det med udødelighed. Vildt emne
Den enorme intelligens kan naturligvis også misbruges
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja det tog også mig et par dage at komme igennem den. Men hold kæft det er spændende!
Det vildeste er at man slet ikke kan forestille sig hvordan verden vil se ud om bare 30-40 år.
Gad vide hvad det har af betydning for vores samfund. Jeg mener bare, med den måde demokratiet fungerer på idag, kan vi jo ikke ændre vores samfund hurtigt nok til at følge med den teknologiske udvikling.
Vi hoster faktisk et lille innovativt dansk firma der forsker i AI. Under bestillingsprocessen fra dem, blev det nævnt, og det var pisse spændende at høre om!
Jeg kan kun give dig ret, og det er pisse spændende læsestof du har henvist til! :)