Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino mobilsite - kom med input

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
jeg er i bageste vogn her. app??

Hvis det var mit brug af ordet app der fik dig i tvivl beklager jeg. Jeg har bare oprettet en genvejsknap på min iPhone, så det virker lidt som en app, selvom det jo kører i en browser Smile

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes generelt ikke, at mobil versionen er særligt god, og jeg plejer faktisk at køre den normale version på min telefon, da mobil versionen aldrig rigtigt fungerer.

Det første store problem er hastigheden, som i også selv nævner. Et endnu større problem er dog, at når jeg går ind på mobil versionen på min telefon, så kan jeg kun klikke på en knap/link før hele siden fryser og jeg bliver nød til at indtaste URL'en forfra for, at kunne bruge siden igen (internet explore på windows phone), det første jeg gør er derfor altid at klikke på linket til jeres normale version da det er det eneste der fungerer. Det ville være rart hvis siden i det mindste kunne huske, at man gerne ville se den normale version frem for mobilversionen.

Jeg ser frem til jeres arbejde.

Mvh Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer der har problemer med mobilsitet på Windows, må meget gerne specificere yderligere, så vi kan få kigget på det. Enten her, eller til thomas@amino.dk.

Øvrig bug/usability feedback er stadig meget værdsat i tråden :-)

De bedste hilsner Thomas

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man igen vil udvikle en Amino app, bør man efter min mening opsplitte de forskellige "sub-sites" så de har hver deres app.

Dvs. en debat-app, en freelance-app, ..... osv. de to nævnte skal naturligvis indeholde funktionen PM.

På den måde begrænser man komplexiteten i hver app, og man undgår alt for tunge app's

Hvis Amino skulle være interesseret, stiller jeg mig gerne til rådighed både i konsulent eller udviklerrollen, jeg lover at det ikke vil blive i ½mill-klassen, så store tal kan jeg slet ikke håndtere Geeked

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frisch

Lad os tage en snak omkring app udvikling vi har helt sikkert de kompetencer du mangler internt.

Vi tilbyder dig gratis analyse og tilbud af din evt. udviklingsopgave.

Skriv til th@isaysolutions.dk med dine oplysninger så kan vi tale sammen om dine behov.

 

Med venlig hilsen

Tommy Hardis

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
input til hvad du gerne ser vi forbedre i fht. vores mobile site

Hej Nicolai

Ved ikke om i stadig søger feedback/input?

Det er en mindre detalje, men oplever at min debat-signatur ikke opdateres på mobilsite, hvis jeg ændrer den via computeren (ex. er min signatur på mobilsite i øjeblikket en jeg brugte for et par måneder siden). 

Ellers ser jeg frem til at se jeres forbedringer på mobilsitet - god arbejdslyst :)

Mvh Uffe

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Tak for det. Den er nu med i listen over ting vi skal have kigget på i forbindelse med mobilsitet.

God dag til dig :-)

Mvh Thomas

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)