Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside, rettet mod B2B specielt IT folk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er fornyeligt startet eget firma og er godt igang med min hjemmeside som hele tiden udvikler sig. Jeg er nu kommet til et sted hvor jeg syntes jeg har brug for lidt feedback. Jeg har rimeligt mange der besøger den, men meget få kontakter mig, via mine kontakt muligheder.

Hvad syntes I jeg skal fokusere på.

Hjemmesiden hedder www.buybackit.dk

Jaisen

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, den må jo være lige I øjet, siden der ikke har været noget rettelser og forslag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaisen

Jeg har et par ting, som jeg synes bør rettes.

Din menu er meget komprimeret og venstre-justeret - jeg ville måske overveje at centrere menuen og eller erstatte skrifttypen til en mere aflang af slagsen.

Derudover er der flere steder hvor du har skrevet forskellige ord med småt og andre steder med stort.

Til sidst ville jeg også få et favicon hvis jeg var dig - det er altid godt at have :-)

God dag

Mvh Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

okay sidde 

jeg savner ikoner til social medier især god ide at oprette en facebook firma sidde og gerne også en twitter det giver lidt i søgeord optimering og folk og kan lave reklame for jeres sidde på disse sidder derved kan likes og dele jeres sidde

god ide med titler tags på billederne derved kan de komme med i billedet søgning på google 

vis haves cvr nummer sæt det på kontakt sidden og i fodnoten på sidden

kontakt formular savner jeg på sidden kontkt jer så godt nok start dialog en men kigget først kontakt sidden , det derved lettere at kontakte jer også fra offentlige computer biblioteker med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er uklart om det er besværet værd, jeg er medejer på et mellemstort reklamebureau vi har vel altid 3-4 kasserede skærme (som oftest bare gamle) og et par computere stående på lageret, som vi så kører på genbrugspladsen når vi rydder op derude en gang i mellem. Hvad kan jeg få for det?

Der mangler eksempler på siden - f.eks. "vidste du at kan få X kr. for din gamle 14" fladskærm"

I dag skal jeg kontakte dig omkring noget, som jeg på forhånd tænker ikke rigtig er noget værd og slet ikke hvis jeg også skal iberegne besværet med hele processen.

/Arco

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville se nærmere på følgende;

- Center din menu(Enig med Lasse).

- Arbejd evt. med "letter-spacing". Gør din Oswald -font lettere læselig.

- Find en tråd i dine billeder vs. ikoner.

- Brug ikke for mange forskellige fonte.

- Logo og tilhørende favicon.

Held og lykke med siden..

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for din feed back, som jeg syntes har givet god mening. Jeg har rettet en del af det du sagde og syntes faktisk det virker rigtigt godt.

Tak for Hjælpen

Jaisen

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis jeg ikke har tænkt mig at bruge Facebook/Twitter, skal jeg vel ikke bare oprette den? Tænker der er super meget arbejde i disse profiler....

God ide med billederne.

CVR nr. tænker jeg ikke er så vigtigt, men måske tager jeg fejl!

Ang. kontakt, mener du at jeg skal lave en kontakt formular under kontakt, i stedet for den jeg har?

Mange tak for hjælpen.

Jaisen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)