Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til blog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg overvejer kraftigt at starte min egen blog op :)

Jeg har tænkt mig at bloggen skal handle om min passion for bagning, og måske føre den videre. Dog ved jeg ikke hvilken side jeg skal bruge til at lave min blog. Det må meget gerne være gratis, og der skal være mange muligheder. Jeg skal kunne lægge billeder, videoer og almindelige indlæg på bloggen. 

Hilsen Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress ville være et godt bud. Det er lavet til formålet :-)

Natasha

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste vil nok råde dig til at se på wordpress når det handler om at lave en blog

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Jeg vil også råde dig til at vælge Wordpress.

Du kan evt. tilmelde dig Wordpressgrupper på Facebook, hvis du løbende vil have et aktivt forum at få hjælp på. Amino kan også godt bruges, men det går tit lidt hurtigere på Facebook.

Du kan f.eks. snuse til Wordpress, ved at oprette en blog via. www.wordpress.com eller simpelthen starte smart ud med et domæne og webhotel. F.eks. på www.unoeuro.com 

Hvis du vælger www.wordpress.com så er du lidt mere låst, end hvis du laver en installation på dit eget webhotel.

Men hvad skal du egentlig gøre?

Få lavet en masse indhold, skriv en masse blogindlæg om det på den ene eller anden platform betyder ikke så meget til at starte med. Især når du regner med det skal være på "hygge"/gratis" niveau.

Held og lykke med projektet!

/Asger

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil i gang med at blogge - og du bestemmer dig for WordPress (som jeg helt klart også vil anbefale), så kan du komme rigtig godt i gang med den nye bog jeg lige har skrevet.

Den hedder WordPress for begyndere.

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de nyttige svar :) 

Spørgsmålet er bare om Wordpress er 100% gratis? :)

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er helt gratis hvis du opretter din blog på wordpress.com, men det vil jeg anbefale dig ikke at gøre. Hvis du en dag ønsker at flytte domæne eller wordpress lukker din blog er der intet du kan gøre. Køb istedet dit eget domæne + hosting (det koster ikke noget særligt) og installer wordpress på domænet enten et gratis "theme" eller et betalt, så har du fuldt ejerskab over din blog. En anden ting er at den gratis wordpress blog (wordpress.com) normalt ikke tillader affiliate links hvilket gør det svært at tjene penge på bloggen.

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...okay, det lyder ikke så hvis den bare kan blive slettet. 

Er der nogen som kender til bloggersdelight? :) 

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er meningen du skal tjene penge på din blog tror jeg at det er den samme problematik. Du kan registrere et domæne for ca 50 kr om året og hoste det med uno euro hosting som koster 1 euro pr måned.

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fro svaret, men problemet er at jeg helst skal have en gratis blog :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)