Hej, Jeg lancerede min nye webshop i går, hvor jeg sælger T-shirts med print. Jeg vil meget gerne høre jeres meninger om webshoppen. Mvh Julie Lundgaard |
Jeg synes det ser rigtig godt ud :) tillykke :)
Hej, Jeg lancerede min nye webshop i går, hvor jeg sælger T-shirts med print. Jeg vil meget gerne høre jeres meninger om webshoppen. Mvh Julie Lundgaard |
Jeg synes det ser rigtig godt ud :) tillykke :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Hej Julie 3 hurtige ting du kan arbejde med: - Få styr på om det skal være på Engelsk eller Dansk evt. del den op i sprogversioner - Få nogle UPS'er(Unique selling points) frem. Hvorfor skal folk købe ved dig i stedet for dine konkurrenter? (Fri fragt, 24/7 service etc.) - Få dine produkter frem på forsiden med en tydelig CTA knap. Evt. de 3 mest populære produkter Ellers fin side. Held og lykke med salget! |
Hej Flot shop men jeg er lidt forvirret over hvem ( land ) du henvender dig til ? |
Jeres term & condition, er virkelig småt. Ved ikke om det kun er mig det irritere :) |
Forsiden er rigtig fint men filmen knækker lidt når man går i gang med at shoppe. Fx synes jeg læg i kurv knappen mangler lidt finish og når du har lagt i kurv er det svært at se den er lagt i kurv. Derudover mangler hele checkout flowet en gennemgang for det er ikke så brugervenligt. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Du mangler at få fjernet baggrunden på alle dine produktbilleder. Og et Favicon og et Logo ville nok heller ikke gøre siden dårligere. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Jeg syntes ikke baggrunden gør noget. Men starten af siden er flot og simpel, men der er for meget spildplads i toppen. Lav mellemrummet imellem logo og content meget mindre. Desuden skal du have nogle læg i kurv knapper flere steder på siden. Det går ikke de kun er på produktsiden. Mvh Mads |
Hi Hvorfor mener du at hun skal have fjernet baggrunden ? Hvid t-shirt paa hvid baggrund eller hvordan ? |
jeg ville lave en dansk og engelske version , når jeg læser sidden begge sprog forvirres jeg det tror jeg du taber kunder på social logoer frem med din firma facebook side cvr nummer frem det vis det haves |