|
Hej alle Mange tak for jeres indput, jeg tror jeg venter til næste år, med at tage på messen, så har jeg også et helt år til at forberede mig i, istedenfor 1 månede... Mange tak for jeres svar, det hjalp mig at få lidt virkelighed ind i mine drømme
Hilsen Katrine
|
OK, Katrine - det er fint, at du har fået taget den rigtige beslutning.
Men lad nu for alt i verden være med at synge med på sangen om, hvor hårdt det er at være småbørnsfamilie (med ét barn).
De 3 kilo, som din messe ville have kostet, kunne du hirtigt spare ved at købe en god brugt barnevogn i stedet for den spritnye alu-model.
Det er ganske rigtigt meget betydningsfuldt i ens liv at blive forældre, men det kan simpelt hen ikke passe, at det er hårdere i dag end da mor var knægt.
Dit barn vil ikke tage skade af at komme en tur på messe. Der er kaotisk, ja, men et barn på 1 md. er ligeglad med omgivelserne, når bare mor er stiller op, når hun græder - de kan sove i en tørretumbler, hvis det skal være (don't try tihs at home).
Noget helt andet er, om din virksomhed kan bære, at du er nødt til at påtage dig forældreansvar, mens du passer din stand. Her kan jeg også komme i tvivl. Hvis du er ved at lukke en ordre på 200.000, kan det godt være svært at sige: "Vent lige 20 min. jeg skal sådan amme."
God fornøjelse med både dit barn og din virksomhed.
mvh Hans
Bliv gratis medlem