Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Billeder og tekst links på samme tid. Hvad er det korrekte at gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer

Jeg har en side hvor jeg har både billeder og tekst som skal linke til den samme side. Hvordan ville jeg på den mest korrekte måde kunne linke med begge? 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med dit spørgsmål så kan du evt. uddybe det? :)

Ellers har jeg kigget meget kort på siden og det virker til, at både billede og tekst fører ind til samme side var det det som du spurgte om?

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Google betragter kun det første link til en side som det aktuelle link og ignorerer efterfølgende links til samme side. Derfor er det bedst kun at have et link til samme side og helst et tekst link. Mit problem er bare at for at kunne gøre det brugervenligt skal der også være link på billedet på min side. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg kan få begge linkt til at have værdi. Eller i det mindste få google til at indse at det er mit tekst link som er vigtigt.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at billedets alt-tekst er det samme som linket nedenunder (navnet på den der figur), så forstår google bedre at det er den person destinationssiden handler om.

Et linkende billedes alt-tekst er i praktisk henseende det samme som et links anker-tekst

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)