Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fandt en investor på Amino og her er min nye virksomhed!!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@mads: Det har du måske også ret i. Pt. er det den røde rubrik i højre hjørne "Opret dit tilbud" der ligesom leder over til informationen, der er relevant for virksomheder.

@netkongen: Jeg havde brug for et beløb på knap en kvart mio. Det er måske ikke astronomisk, men det gav noget handlefrihed.  

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent

Det er et fedt koncept du kører. Håber dig held og lykke i fremtiden. Jeg har nogle spørgsmål, hvis det okay jeg spørger.

1. hvordan fandt du en investorer? Har selv kæmpet i flere måneder med at finde 1 uden held.

2. Har du patent på din ide?

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej netkongen

Hvis du er engageret i at være en del af et nyt projekt, som mangler investorer så kontakt mig.

Liibaanyonis@hotmail.com

ps du har intet at miste.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke.

Jeg har dog (som de andre) stadig ikke forstået konceptet.

Er meget uenig i din betragtning. Det handler om at brugerne forstår konceptet med det samme så de signer up :)

Ønsker dig alt held og lykke.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med virksomheden :-)

Jeg forstår heller konceptet.

Og nej, du skal ikke være nede på jorden og ikke sælger agtigt.. Selvfølgelig skal de tekster rettes, hvis du vil succes.. allerede flere har sagt, at budskabet er for dårligt..

Måske du skulle få en professionel til at kigge på det.. hvordan kan du få konceptet ind på tre sætninger og hvad vinder jeg på det? Så havde du måske fanget en kunde..

Du kan skaffe en masse trafik, men hvorfor skulle de besøgende lede efter noget som de ikke ved hvad er?

Fra Allerød
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Altså, det ligner et site a la Sweetdeal og Dealhunter, et sted, hvor man får de bedste tilbud. Det brugte jeg ikke 15 sekunder på at forstå. Men måske tager jeg fejl?!

Jeg vil prøve at fokusere på, hvad jeg godt kunne lide ved dit site: jeg kunne godt lidt de små film, der kørte i baggrunden, som var med til at understøtte min forståelse af, hvad det gik ud på. Modsat de andre synes jeg egentlig, budskabet var ret tydeligt.

Råd: jeg ville nok også ændre i teksten, den er måske med til at forvirre lidt. Gør din første sætning kortere og mere præcis og udelad det "indforståede". altså det her "....med egne ord og billeder fra forretning til dig" - hvad mener du? Hvis ord - dine ord? Mine ord? Jeg forvirres. Nøjes med det, jeg har fået indtryk af, det handler om: tilbud fra bazaair til mig inden for alle brancher. Du skal måske lige have en tekstforfatter på til dette, men ellers kan jeg godt lide det, jeg ser.

Christina.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Designkataloget.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent. 


Flot hjemmeside, men budskabet er ikke klart. Jeg søgte 30 sekunder tror jeg inden jeg forstod hvad konceptet var, og det er vigtigt for potientielle kunder, at de ikke skal lede i lang tid før at finde ud af hvad konceptet er. 
Gør det klart, lad det være noget af det første dine kunder læser når de besøger din side, det vil i hvertfald øgen chancen for at skabe en konvertering (Y)

Held og lykke med det! 

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Tak for feedbacken - negativ såvel som positiv. Jeg forstår godt, at man kan være forvirret. Det har også været en enorm udfordring, at formidle hele budskabet, når det var et splinternyt koncept.

Dog er programmering af den færdige platform færdigt inden så længe og når den endelige platform erstatter præsentationssitet, er jeg sikker på, at forvirringen ophører!

@Libinhi Jeg fandt en investor her igennem Amino. Men det tog mig også over et år. Og nej jeg har ikke patent på ideen.

Hele konceptet er ikke engang afsløret på præsentationssitet, noget skulle jo gemmes til lancering, synes jeg. Dog valgte jeg at udlodde en del af virksomheden til IT firmaet, som udvikler sitet og appen. Det gav mere mening for mig. Lige pt. søger jeg faktisk yderligere kapital på 40.000 - 50.000 kr. til en sidste del af programmeringen.

Hvis dette skulle være interessant for nogle at investere i imod andel i virksomheden, er man meget velkommen til at kontakte mig for en dialog.

Mvh

Vincent

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog vil jeg lige indskyde, at på trods af, at sitet på nuværende tidspunkt muligvis ikke er perfekt, så har jeg allerede fået nogle særdeles interessante henvendelser fra kendte virksomheder og mediehuse. De har alle tilkendegivet, at jeg har fat i noget. Det vil man se, når platformen kommer op at køre! :-)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Under "Læs mere" finder jeg nedenstående. Er det ikke lidt selvmodsigende? ;-) Selvom det vidst kan betragtes som flueknepperi :-)

"Gå på opdagelse

Hvis du ikke er ude efter noget bestemt, kan du med fordel søge efter kategori. Du kan eksempelvis blot søge efter “brunch” inden for en bestemt radius og se, om der dukker noget op, som falder i din smag."

- Hvis jeg skal søge efter en bestemt kategori, så søger jeg vel også noget bestemt :-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)