Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fandt en investor på Amino og her er min nye virksomhed!!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. 

Jeg søgte i små to år på Amino efter en investor. Mange gange var jeg tæt på at give op. Møde efter møde med potentielle investorer - nogle mere seriøse end andre. 

Men jeg fandt en og da valgte jeg, at sætte mit jurastudie på pause og gå all in. Jeg vil derfor gerne invitere jer til at se det foreløbige resultat og høre, hvad I synes. 

www.bazaair.dk

Rigtig go' søndag!

Vincent // Bazaair.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vincent

Hvis jeg ikke forstår budskabet på 15 sek, og fastholder mig, så smutter jeg igen

Når jeg går på siden, ser jeg en video og intet, absolut intet fortæller mig hvad du som virksomhed vil eller sælger.
Jeg sidder med en laptop hvor lyden er slukket, det vil sige at jeg ikke oplever nogen from for lyd, og for at få den mindste information, skal jeg scrole ned på siden.

Så 15 sek. og jeg var smuttet....

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT! tillykke med det og held og lykke :)

Jeg følger udviklingen, kunne være jeg ville bruge det jo til egen virksomhed ;)

//Tolga

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fresno Bob: Tak for din tilbagemelding. Jeg vil lige understrege, at det er et præsentationssite og ikke den endelige platform, hvorfor det ikke er meningen, at du skal have et komplet overblik på 15 sek. Konceptet er nyt og derfor skal man helst afsætte lidt længere tid til at forstå konceptet. Der er i øvrigt heller ikke lyd på. :-) 

@Tolga: Mange tak, du kan jo altid skrive dig op via formularen, hvis det skulle have interesse. :-) 

Go søndag.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent,

Jeg ville nok, Udover hvad fresno skriver, også kigge lidt på teksterne inde på forsiden? :) Du må ikke blive sur på mig, men teksterne virker generelt lidt "svage" og lidt "barnlige"? :/ Jeg savner lidt skarphed i sproget...?

- håber at du kan bruge det til noget? :)

Vh. Deniz

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vicent,

Da jeg kom ind på siden synes jeg at det virkede meget svært at finde ud af hvad det var for nogle tilbud det var jeg skulle have. og ikke mindst hvorfor jeg skulle have dem. 

Jeg tror det er vigtigt at man meget hurtigt får et klart indtryk af, hvad det er som du afsætter. 

Måske kunne du indrage mere i dit logo - hvad det er som du beskæftiger dig med. 

Det var det som jeg hurtigt kunne se. 

Venligst


Mads Vendelbo

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@Deniz: Hehe, bliver skam ikke sur, naturligvis kan jeg tage kritik, ellers ville jeg ikke bede om jeres bemærkninger. Men jeg må lige gøre det klart: Det her er præsentationssite for virksomheder, der selv vil oprette og sælge. Det er en del af konceptet, at det skal være lidt mindre "sælger agtigt" og mere nærværende og nede på jorden. Når det er sagt, vil jeg rigtig gerne høre, hvad du synes kunne være skarpere? Så vil jeg 100% tage det op til overvejelse og se, om det bør ændres :-)

@Mads: Du skal jo ikke have tilbud herinde. Dette er sitet jeg bruger når jeg taler med forskellige virksomheder. Så henviser jeg dem hertil for at de kan få lidt ekstra information. Det er slet ikke den færdige platform. Den vil ikke engang minde om det. Det er udelukkende en præsentation for forbruger og virksomhed. Jeg afsætter ikke noget. Det er virksomheder, som vil få værktøjerne på app og web til selv at oprette tilbud - lidt ligesom på DBA. 

Giver mit svar mening og/eller klarhed? :-) Eller holder I fast på, at det bør ændres? 

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent,

Du må endelig ikke tage det som negativ kritik. 

Jeg kunne personlig godt bruge noget mere information om dit produkt/ydelse og hvad jeg kan bruge appen og platforment til. Nu vil jeg mene at det giver lidt mere mening ja :-) Måske kunne man lave en rubrik som hedder noget ligende "hvad kan Bazaair gøre for din virksomhed" eller noget ligende.

Håber du kan bruge det! 

Vh

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent

Tillykke...

og held og lykke med virksomheden... 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt!

Tilykke med det!
Af ren interesse, hvor meget havde du brug for fra en investor? Bare for at få en fornemmelse af om man måske selv kunne involvere sig som investor i andre projekter, hvis beløbene ikke altid er astronomisk store 😉

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)