Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wepshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej overvejer at starte en wepshop, men har et sprøgsmål.
Koster det penge?
Har nemlig søgt på google og der står ved mange at de koster omkring 10-50.000kr. Er det bare nogle der koster, eller er det alle.
Mads. :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave en gratis webshop men så viser du at du ikke mener det seriøst. Hvis du vil have success med en webshop så koster det penge. Men det er meget forskelligt hvad det vil koste fordi det afhænger i det arbejde du lægger i den.

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det bare for at prøve det.
Vil ikke ud og bruge flere tusind kroner når det er første gang jeg har med det at gøre :-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du starter ud med kun at tage betaling ved brug af Paypal, så kan du gøre det for omkring 1000 kr, vil jeg skyde på. Men på et tidspunkt bliver du nød til at få Dankort med, og så koster det nok omkring 2000 kr oven i. De 50.000 kr er hvis du vil have et firma til at designe din helt egen unikke webshop - det koster en del penge.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min koster under 1500kr pr. kvartal og så de godt 1000kr om året til NETS

Så har jeg så nogle ekstra stået til, med det er jo frit valg :)

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg startede min webshop ved Squarespace.com og betaler 8$ om måneden for det. Jeg har tilknyttet Stripe, og kan derfor tage de fleste gængse kort, dog ikke Dankort som du selvfølgelig bør have på et tidspunkt, men ikke nødvendigvis ved opstart. Alt i alt koster det mig nu 20$ om måneden, men det er så også med mulighed for flere produkter end jeg havde oprindeligt.

Alt efter hvilken post du har fundet på Google, er der nok tale om en del udviklingsomkostninger, men dem kan du altså spare væk ved at bruge nogle af de nævnte systemer, eller Squarespace.

Lykke til med forretningen :)

Bjarke Mønsted

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)