Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Izettle til "private" aktiviteter, mens den er knyttet op på CVR??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bestilte for lang tid siden en Izettle kortautomat da de var gratis.

Den er dog ikke blevet brugt og da vi på kontoret gerne vil have lidt mere styr på ølkassen tænkte jeg at denne kunne bruges til dette internt.

Men hvis jeg sætter momssatsen på 0 og pengene kører ind på privat konto, kan jeg så ikke køre det udenom CVR-nummeret hvor kortautomaten er registreret eller vil det skabe problemer?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:45

1) Det er vidst et spørgsmål for iZettle.. 

2) Mht moms sats og privat konto, så skal du vidst nærmere have en revisor til at advisere dig hvad loven tillader dig.. Jeg kan ikke helt se nogen lovlig måde at håndtere den slags på.. Det er jo reelt køb og salg, hvilket der skal føres regnskab med, dvs faktura skrivelse og gemme kvittering for udgifter, som skal bogføres. Så den helt store tur, som reel virksomheddrift. Set med mine briller. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:47

Festkassen:
Men hvis jeg sætter momssatsen på 0 og pengene kører ind på privat konto, kan jeg så ikke køre det udenom CVR-nummeret hvor kortautomaten er registreret eller vil det skabe problemer?
hør Izettle  - hvem i jeres "firma" vil stå for ølkassen privat og ha den aftale. Det kan ikke være noget firmaet har for så er der moms på - jeg synes det lyder som en møj skidt løsning

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)