Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side, der skal hjælpe iværksættere med at navigere rundt i erhvervsfremmesystemet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil sætte stor pris på feedback på denne side: http://inno-overblik.dk/ 

Siden er sat i verdenen for at skabe et overblik over et danske erhvervsfremme- og innovationssystem til gavn for iværksættere og virksomheder. 

Jeg har desværre ingen erfaring med hjemmeside opbygning, design, SEO, konvertering, mv. og har derfor været nødt til i første omgang at anvende en template. 

Til gengæld har jeg arbejdet en del indenfor det danske erhvervsfremme- og innovationssystem, og herigennem guidet iværksættere og virksomheder frem til de rigtige tilbud og aktører i systemet. Det er denne viden og erfaring jeg ny ønsker at gøre tilgængelig på siden ved at skabe et bedre helhedsoverblik.  

Jeg håber I med jeres feedback vil være med til at gøre siden bedre, så rigtig mange iværksættere kan få gavn af den.  

I den nærmeste fremtid forventer jeg at gå fra template til en skræddersyet løsning, så jeres feedback er utrolig værdifuld for mig. Hvad skal laves bedre? Hvad er godt? hvad er rigtig skidt? Feel free til at skyde løs med alt tænkelig kommentarer. 

Ps. Et aktuelt problem er, at siden ikke kan findes når man søger på google. Har I gode råd til at fremme den process?  

Tak, Niels

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Djævelsens advokat her! ;-)

Allerførst er der nok en del der ikke ved hvad "erhvervsfremme- og innovationssytem" betyder, jeg er sku heller ikke selv helt klar på hvad det er...

Under afsnittet 

"OVERSIGT OVER DET DANSKE

ERHVERVSFREMME- OG INNOVATIONSSYSTEM" 

skal du nok vælge en anden farve, da den slet ikke skiller sig særlig markant ud fra baggrunden, og den kan slet ikke læses når man scroller.

Den mangler også den funktion at når man klikker på overskriften, så scroller den ikke automatisk ned til afsnittet.

Og man kan slet ikke klikke på "kontorfællesskaber"

og bare generelt skift den grønne farve ud eller gør den mere markant... 

Vh. Lars

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Mange tak for de gode kommentarer. 

Niels

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Pedersen:

Djævelsens advokat her! ;-)

Allerførst er der nok en del der ikke ved hvad "erhvervsfremme- og innovationssytem" betyder, jeg er sku heller ikke selv helt klar på hvad det er...

Hej Niels

Ideen med siden er god. Det er fint, at vi som iværksættere kan læse noget/få overblik over de forskellige muligheder, der findes. Desværre står jeg ret hurtigt af over alle de fine ord. Jeg vil give Lars ret. Du skal gøre overskrifterne "mere spiselige" med det mener jeg mere forståelige. 

Du kunne lave nogle små cases med forklaring på de forskellige muligheder. På nuværende tidspunkt virker det på mig som en lang opremsning, og jeg ved ikke, hvor jeg skal starte. Hvis det skal være helt lavpraktisk, så kunne en overskrift være "Sådan søger du økonomisk støtte som iværksætter" eller noget lignende.

Håber, at du tager kritikken positivt for dit initiativ med siden er godt :-)

Held og lykke med projektet

Birgitte

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte, 

Mange tak. Naturligvis tager jeg kritikken positivt. Og jeg vil bestemt arbejde på at gøre siden/tekst mere spiselig. Ideen med at bygge cases op omkring de forskellige muligheder er faktisk også noget der er på to-do-listen. Jeg er bare ikke kommet dertil endnu. Så din kommentar er helt i tråd med sidens formål. 

Endnu engang tak for hjælpen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Du får lige kort lidt fra mig.

- Jeg vil slet ikke fylde så meget på forsiden, uden nogen form for navigation.

- Beskriv i toppen hvad det handler om. Jeg mistede hurtigt fokus

- Selve oversigten med de mange forskellige links, linker ikke til noget?

Det var lige 3 hurtige ting. Håber det kan bruges.

Mvh.

Asger

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

3 rigtig gode kommentarer. Tak for det Asger! 

Ja, jeg har haft en del problemer med at få linkene til at linke til indhold længere nede på siden. Det kan man vist desværre ikke i den template jeg har brugt. 

Niels

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal de linke til?

Tror godt jeg kan hjælpe dig.

Du kan evt. skrive en PB til mig :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

den lyse grønne farve er lidt svært læse når lyst jeg ville vælge en mørk grøn farve til teksten

gode sigende titler ikke kun lister men god omkring hvad sidden omhandler det hjælper i søge optimering

vis blogger en del så få en rss på sidden så folk kan abonner på de nyhederne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Gode kommentarer. Tak for det. :-) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)