Hej Ditte
Jamen, det var da dejligt, med endnu sådan en butik 
Jeg synes farvevalget er udemærket, når man tænker varerne der bliver solgt. Jeg ville dog bytte om, på hvad der er sort, og hvad der er rødt.
Jeg prøvede lige hutigt i paint (jaja, det er hvad mine evner rækker til, lige nu), og det hjalp en hel del på det.
Det virker derudover en smule uprofessionelt, at når man åbner shoppen, så står der bare osCommerce, i stedet for fx "Mondo Kaos".
Hvis jeg var dig, ville jeg også droppe de der billeder, der er ved fx. advisering og anmelderlser. De er grimme, ud over alle grænser, selv når de er på hvid baggrund, hvor man ikke kan se den grimme grumsede kant.
En størrelsesguide ville også være dejlig, da tøjstørrelser kan variere meget.
Jeg ville gøre fragten mere tydelig. Gratis fragt er noget der tiltrækker mange, og jeg opdagede det kun ved et tilfælde. Jeg gik ind på dine vilkår, og så du sendte gratis, ved køb min. 500,-Så skulle jeg da lige tjekke, om du havde det på forsiden, og sørme så, så står der fragt, men det er slet slet ikke noget man lægger mærke til.
Drop, at man absolut skal have en kundeprofil. Det er fint nok at man kan vælge det, men det er altså også sådan det skal være - valgfrit. Jeg ville derimod - når købet var gennemført - tilbyde at vi kunne gemme oplysningerne til en anden gang, og det eneste de skulle gøre nu, var bare at indtaste et password. Derudover, oplyse folk om, hvorfor det lige er de skal have en kundeprofil? Oplysningerne bliver gemt? Man kan eventuelt opnå rabat? man kan oprette en ønskeliste? m.m.
Jeg håber du kunne bruge det til noget - det var helt sikkert et sted, der ville have min interesse, når/hvis den så mere professionel og indbydende ud
Held og lykke med projektet - og tillykke med hjemmesiden da
Med venlig hilsen
Tina Dahl