Vi har på viralnyt.dk besluttet os at lave et nyhedsbrev. Vi afprøvede i går aftes ved 22:30 tiden en meget dårligt opsat tilmeldning til vores nyhedsbrev, men fik hurtigt de første 60 tilmeldninger. Vi tog det ned igen efter 1 time ca.
Mit spørgsmål hertil er så;
- Hvem sætter nyhedsbrevs-tilmeldning op? Tænker her på om i kan anbefale nogen freelancere/virksomheder. Gerne med tid nu. Siden er lavet i WP.
- Hvad skal vi gøre for at det ikke ender i spamfilteret?
- Hvor skal vi tilmelde os? Har kigget på mailchimp men er ikke så begejstret.
Del gerne dine erfaringer så vi kan blive dét klogere.
Vi regner med flere tusinde tilmeldte - forholdsvis hurtigt - så det website vi tilmelder os, til håndtering af mails, skal ikke have begrænsing på subscribers eller ekstreme priser derpå.
Vi glæder os til at høre dine erfaringer med nyhedsbreve.
Jeg mener, at der er nogle regler for hvad der skal nævnes inden tilmelding. Herunder syntes jeg at have hørt, at personen der tilmelder sig skal kunne læse lidt om hvad de kan forvente af indholdet (er der tale om tilbud, artikler, kundeudtalelser, konkurrencer mm.) ligesom der også bør nævnes noget om, hvor ofte du udsender nyhedsbrevet.
Det er godt nok fra 2010, så det kan godt være at du lige skal tjekke op på nogle af punkterne, men det giver et hurtigt og relativt godt overblik over, hvad man som udgangspunkt skal kigge på.
Jeg mener, at der er nogle regler for hvad der skal nævnes inden tilmelding. Herunder syntes jeg at have hørt, at personen der tilmelder sig skal kunne læse lidt om hvad de kan forvente af indholdet (er der tale om tilbud, artikler, kundeudtalelser, konkurrencer mm.) ligesom der også bør nævnes noget om, hvor ofte du udsender nyhedsbrevet.
Det er godt nok fra 2010, så det kan godt være at du lige skal tjekke op på nogle af punkterne, men det giver et hurtigt og relativt godt overblik over, hvad man som udgangspunkt skal kigge på.
Hvad så hvis jeg gerne vil have opsat en popover hvor folk kan tilmelde sig via facebook, som er responsiv? Er der nogen som tilbyder det? Pt behøver jeg ikke at tilmelde mig noget hvor jeg kan sende mails ud fra, vil gerne se hvor mange mails vi kan indsamle først, og derefter kan vi lidt lettere vælge hvem vi vil bruge til at sende nyhedsbreve.
Så det jeg leder efter pt er nogen som udbyder en tilmeldnings-popover hvor man kan tilmelde sig med facebook. Siden er opsat i WP, men har ikke den mindste forstand på det.