Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af tøj med tryk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ligger inde med en masse designs til tøj, som jeg gerne vil have trykt og solgt.

Problemet er bare jeg ikke rigtig kender til nogle leverandører inde for tøj som kan lave tryk?

Jeg har ledt på nettet efter leverandører, men de fleste virker meget utroværdige, og med ringe leveringstider, priser og kommunikation.

Leverandøren må gerne tilbyde dropship, da jeg ikke ligger inde med det store kapital til opstart.


- Så kender du nogle troværdige leverandører, med dropship, gode priser og tøj af kvalitet, må du meget gerne skrive :-)

VH.

MadsANO

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det bedste du kan gøre er sandsynligvis at finde et trykkeri, hvor du købet x stykker tøj med hvert type tryk. Du kan forsøge at lave en aftale med dem, så de opbevarer tøjet og sender til dine kunder. Når man lavet tryk på tøj, skal man op på mange stykker tøj, før det giver mening.

God vind med det.

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak for svaret. 

Har været ude ved nogle få trykkerier, de havde dog en masse opstarts gebyrer, minimum print antal osv. 

Håbede mere på noget "print-on-demand" uden de store gebyrer :-)

VH.

Mads Rasmussen

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. Prøv at skriv til UnicornScreenPrinting.dk kender flere som får trykt tøj der. Ved dog ikke hvad kravene er.

Mvh Jonas Birk

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for svaret, har smidt en mail afsted til dem :-)

VH.

MadsANO

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Vi har ingen ekstra eller opstartsgebyr og et minimum på kun 10 stk..

Hilsen Dennis

ADI

www.adi-wear.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)