Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af leverandør(er)?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Hvilke metoder bruger i, for at finde den rette leverandør?

På f.eks. Alibaba.com er der så mange forskellige, at det er svært at få dem sorteret og vælge nogen ud. 

Kunne desuden godt tænke mig at høre, om i har nogle andre hjemmesider i kan anbefale, som et alternativ til Alibaba? Evt. sider med fri fragt til Danmark.

Venlig hilsen

Nicolai

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 18:20

Slet ingen råd? :)

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:47

Jeg tror ikke folk er så vilde med at gi de leverandører de med besvær har fundet - men uanset hvad - alibaba er jo en vild blanding af godt og skidt - og masser af kopier

Der er så bare også nogle som er rimeligt OK, men det er jo ikke derfra at de store - Zalando osv køber vel - de finder leverandører direkte og det gør man ikke på alibala - aliexpress osv - det er mellemmænd mere eller mindre hele banden

Der er ikke andet at gøre end at teste med prøveleverancer - checke alt man kan for at undgå kopivarer som DU alene har ansvar for uanset hvad kineseren lover - og checke lovlighed af CE mærkning osv. Husk du skal være importregistreret

Læs evt nogle af overskrifterne her om import i det hele taget http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/momsimporteksport.html  indeholder importregistrering - moms ved import - kopier osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)