Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing, ansat eller samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at starte et callcenter og for at være ærlig er jeg ikke den skarpeste til det med løn, skat, moms, regnskaber osv. Og jeg ved det er en hård branche så vil fokusere på at få nogle ordentlige sælgere så vi kan markere os selvom vi er små i starten! Mit spørgsmål er så: skal jeg finde en at starte virksomheden med der kan stå for det med økonomi, skal jeg outsource de opgaver (tænker på pwc eller lign.) eller skal jeg ansætte en person til det?

Hvad ville fungere bedst tror i?

På forhånd tak!
God påske! :)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krisser,

Jeg vil foreslå at du koncentrer dig om det du er bedst til, og dermed fokusere på din virksomhed, salg og service, og lad andre stå for bogholderiet.

Det jeg vil foreslå er at lave en samarbejdsaftale med en bogholder på timebasis. På den måde står du ikke med en tung lønudgift i starten og du har mere fleksibilitet. Vi kan i vores virksomhed bl.a. tilbyde bogførings- og administrations hjælp, som vil være en fordel for din virksomhed.

Du kan læse mere om hvad vi tilbyder af bogførings- og administrations hjælp her: www.bogholder-tp.dk

Mvh. Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med det der er blevet sagt, det ville jeg også anbefale

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)