Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skylder jeg SKAT moms??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle have 3700 kr tilbage i skat og har lige modtaget et brev om at de modregner min overskydende skat til en gæld i det offentlige. Det forstår jeg intet af og nederst står der at gælden er moms ????
Jeg ejer ikke noget firma lige pt, men i 2013 ville jeg starte noget op. Jeg havde fået mig et cvr nr, men inden jeg overhovedet kom igang valgte jeg at melde det af igen da der kom noget i vejen, så jeg ikke kunne starte noget op der. Jeg har ikke indberettet noget til skat og jeg forstår ikke lige det hele. Er det for sent at gøre noget? For vil da virkelig gerne have mine penge ..

Nogen der kan hjælpe?

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 17:27
Hvis du har haft et cvr nr og ikke har indberettet moms, selvom du ikke har haft nogen omsætning, kan du godt skylde dem nogle gebyrer og deslige. Men dem der nok bedst kan svare på det er jo nok SKAT.
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 17:34

CharlotteC:
Jeg har ikke indberettet noget til skat

det er dit problem. Selvom du har afmeldt det, skal du indberette for hele året, også, hvis det er 0.

Ellers kommer de med "skøn" moms, samt straffe gebyrer.

Du skulle ellers få beskeden i din digital postkasse.

Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:40

Er der så ingen mulighed for at gå ind og rette det og skrive 0? Det er vel for sent?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du stadig gøre. Snak med dem i telefonen for at afklare det. Nogle gange er de flinke.

Men rykkergebyret skal du betale uanset hvad.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)