Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trafik der ødelægger...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever en masse trafik ind på min shop fra alle mulige steder i verden, som lander på indhold, der ikke findes(404-sider). Det ødelægger jo mange ting, da bounceraten stiger og dermed gør mig mindre seriøs i Googles øjne. Det har stået på i ca. 4-5 dage.

En landingsside/404-side kunne se sådan ud: /404.html?page=/c.php?IwlHBC2Z&KYNj54V1=&lhmKj2RD=&from=http://www.google.com/search… lunettes gucci&spell=1&sa=X 

Er der nogen der kender problemet og har en evt løsning på det?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke selv hvad der er galt, men det er helt sikkert noget der ikke er som det skal være.

Ved en site-søgning på dit domæne, kommer der over 16.000 resultater. Blandt andet ser det ud som om der er fedtet en hel del med sport24 .dk, hypedc. com og meget mere ind i dine resultater, der alle svarer med en 404 side.

Eks. her, her og her

Jeg er ikke selv ret teknisk begavet, men jeg tror du har en eller anden sikkerhedsudfordring i Wordpress, som du skal få løst.

Kan du ikke selv det, er jeg sikker på der er en masse herinde der står klar.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender selv problemet jeg har en fra Rusland som intet foretager sig men har besøgt mit site 100 gange sidste måned, andre udenlandske er også begyndt det undrer mig, men jeg leder også selv efter en forklaring/hjælp 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob i dit tilfælde kan det være en bot/spider der indekserer dit site for en søgemaskine, jeg havde et tilsvarende besøgsmønster fra, tror den hedder, Baidu fra kina. Blot et forsigtigt gæt.

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Alle dårligdomme er fjernet fra min domæne, men Google har alligevel indekseret en masse sider som ikke findes. 

Når jeg beder Google om at indeksere min side på ny for at få fjernet alle de de links som dårligdommene havde plantet, så siger de, at de er nægtet adgang til crawle siden. Jeg får en "403-kode". Dette gælder alle sider. Hvor og hvordan kan jeg ændre dette, så problemet kan løses helt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)