Som beskrevet i sidste indlæg er vi en nystartet internetshop. Vi har efterhånden samlet en god del tilmeldinger til vores nyhedsbrev, hvilket jo er super.
Mit store problem er dog at få lavet nyhedsbrevet - altså det praktiske. Et nyhedsbrev kun med tekst er jo ikke vildt spændende.
Ved godt at spørgsmålet er meget banalt herinde. Men skal nyhedsbrevet laves i et program, der laver HTML (altså laves som en hjemmeside).- og i så fald hvordan får jeg billeder derind (de forsvinder når jeg mailer det) og hvordan lægger jeg det så man straks ser det når man åbner mailen (og altså ikke som et bilag)
De hører hjemme i Australien, men de har styr på det. Dels på udformningen af html-breve således at de kan læses i mange forskellige email-systemer/klienter, men også deres foranstaltninger mod spamfiltrering og så selve opbygningen af den brugergrænseflade du som administrator sidder med er gode.
Man kan teste og fedte med det gratis. Indtil man begynder at sende email-kampagner/nyhedsbreve ud, så koster det ingenting.
e-brev er efter min opfattelse også et utroligt godt program, jeg er stødt på det flere gange og der er mange store virksomheder der bruger det, så helt dårligt kan det ik være...
Men den billigste løsning vil naturligvis være at lære at lave dem selv. Det er rigtigt hvad der bliver sagt omkring at blive fanget i spamfiltre mv. og at det kan være en god ide at få professionel hjælp, men hvis du er helt ny og butikken mangler indtægter, så tror jeg du vil være godt tjent med at lære html.
Samtidig er det enormt nyttigt i mange andre sammenhænge. Køb f.eks. html for dummies, det er et glimrende sted at starte.
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Tak for tippet. Jeg kan se at ebrev faktisk har et ret godt tilbud til brugere på Amino, så nu fik jeg endelig meldt mig på som bruger og får samtidig prøvet lidt nyhedsbreve af som er lidt mere spændende.