Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man nyhedsbrev - program?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som beskrevet i sidste indlæg er vi en nystartet internetshop. Vi har efterhånden samlet en god del tilmeldinger til vores nyhedsbrev, hvilket jo er super.

Mit store problem er dog at få lavet nyhedsbrevet - altså det praktiske. Et nyhedsbrev kun med tekst er jo ikke vildt spændende.

Ved godt at spørgsmålet er meget banalt herinde. Men skal nyhedsbrevet laves i et program, der laver HTML (altså laves som en hjemmeside).- og i så fald hvordan får jeg billeder derind (de forsvinder når jeg mailer det) og hvordan lægger jeg det så man straks ser det når man åbner mailen (og altså ikke som et bilag)

Håber på nogle konstruktive svar.

Sanne

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:24

Hvis du ikke selv har godt styr på det så benyt dig af en leverandør, ellers ender 90% af dem alligevel i folks spamfiltre.

Jeg kan anbefale www.ebrev.info som også er brugere herinde.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:46

Goddag.

Billederne skal gemmes på din webserver, derved skal du linke til dem fra selve htmlen.

Du skal redigere i det som du ville gøre på din hjemmeside, også sende HTMLEN til dem, hvis din mailinglist sender understøtter html.

Hvis du har problemer med dit design, skal du søge på nogle engelske sider, de har en masse gode ideer til hvordan man laver et godt nyhedsbrev.

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:33

Prøv at tage 60 dages gratis prøve på Constant Contact. Det er utrolig nemt at arbejde med.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 22:40

Jeg kan anbefale dig at tage et kig på http://www.campaignmonitor.com/ og http://www.mailbuild.com/.

De hører hjemme i Australien, men de har styr på det. Dels på udformningen af html-breve således at de kan læses i mange forskellige email-systemer/klienter, men også deres foranstaltninger mod spamfiltrering og så selve opbygningen af den brugergrænseflade du som administrator sidder med er gode.

Man kan teste og fedte med det gratis. Indtil man begynder at sende email-kampagner/nyhedsbreve ud, så koster det ingenting.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:28

Jeg kan ligesom Martin kun anbefale www.ebrev.info

De har helt styr på teknikken og det virker smukt.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:26

e-brev er efter min opfattelse også et utroligt godt program, jeg er stødt på det flere gange og der er mange store virksomheder der bruger det, så helt dårligt kan det ik være... Yes

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:21

Men den billigste løsning vil naturligvis være at lære at lave dem selv. Det er rigtigt hvad der bliver sagt omkring at blive fanget i spamfiltre mv. og at det kan være en god ide at få professionel hjælp, men hvis du er helt ny og butikken mangler indtægter, så tror jeg du vil være godt tjent med at lære html.

Samtidig er det enormt nyttigt i mange andre sammenhænge. Køb f.eks. html for dummies, det er et glimrende sted at starte.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:03

Tak for alle de brugbare svar. Jeg vil prøve at tilmelde mig e-brev.

Sanne

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:02

Tak for tippet. Jeg kan se at ebrev faktisk har et ret godt tilbud til brugere på Amino, så nu fik jeg endelig meldt mig på som bruger og får  samtidig prøvet lidt nyhedsbreve af som er lidt mere spændende.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)