Hej Amino. Jeg er en ung ambitiøs mand på 21 år. Jeg gik ud af HHX på innovationslinjen anno 2012 i Århus , derefter gennemførte jeg en detailuddannelse i merkantil med slut november 2014. Jeg er pt. bosat på Djursland, men er til rådighed i hele landet. Jeg er en yderst smilende og uddavendt person med flair for salg. Jeg finder det naturligt at åbne nye dører til bekendtskaber. Jeg har valgt at søge her på Amino, fordi jeg selv har en innovativ forståelse for iværksætteri og mindre virksomheder. Derudover vil det for mig være spændende, at komme ind i en virksomhed, som giver de muligheder til personlige udfordringer til opfyldelse af min selvrealisering. Arbejdsopgaver og ansvarsområder: Eksempler på arbejdsopgaver jeg kan varetage under praktikforløbet kan være: "Du kan ikke klatre op ad stigen til succes med hænderne i lommen." Som skrevet er jeg meget målrettet og selvstændig i min væremåde. Jeg sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø og en fælles succes er med til at holde mit mod oppe. Nedenstående giver et overblik over mine motivationsfaktorer: - Et socialt netværk Min indstilling til teamwork - En måde at opretholde kontakt til andre mennesker på - Den, der både diskuterer og snakker Derudover vil jeg udtrykke min rolle som motivator således: Alt i alt vil jeg give virksomheden, der finder mig interessant en mand, der er med til at give god atmosfære, innovative tanker til idégenerering og generel en ambitiøs praktikant med fælles mål i praktiden, der kan styrke mig osm individuel person, men for dig som praktikanttager. Hvorfor er det en god idé at have en handelsøkonomstuderende i praktik? Det er det, fordi: • det giver mulighed for at stifte bekendtskab med den kommende medarbejder inden for handelssektoren. • det giver mulighed for at få arbejdet med konkrete problemstilling af relevans for netop din virksomhed blandt andet i forbindelse med den studerendes hovedopgave. • det giver indblik i og mulighed for at være med til at præge udviklingen i handelsøkonomuddannelsen. • det giver afklaring af, om der er et kommende medarbejderpotentiale.
Lad mig endelig høre fra dig! |
Handelsøkonom med speciale i salgsledelse søger udfordrende praktikplads
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)