<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Handelsøkonom med speciale i salgsledelse søger udfordrende praktikplads</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1604218.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 28 Mar 2015 20:44:30 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1604218</guid><dc:creator>Lbon</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1604218.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=1604218&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Amino.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Januar 2016 st&amp;aring;r jeg til r&amp;aring;dighed for dig og din virksomhed. Jeg er i gang med min uddannelse som handels&amp;oslash;konom med speciale i salgsledelse. Studiet inklurdere en praktikperiode med 8 m&amp;aring;neders varighed. Det er her, at I kommer ind i billedet..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er en ung ambiti&amp;oslash;s mand p&amp;aring; 21 &amp;aring;r. Jeg gik ud af HHX p&amp;aring; innovationslinjen anno 2012 i &amp;Aring;rhus , derefter gennemf&amp;oslash;rte jeg en detailuddannelse i merkantil med slut november 2014. Jeg er pt. bosat p&amp;aring; Djursland, men er til r&amp;aring;dighed i hele landet. Jeg er en yderst smilende og uddavendt person med flair for salg. Jeg finder det naturligt at &amp;aring;bne nye d&amp;oslash;rer til bekendtskaber. Jeg har valgt at s&amp;oslash;ge her p&amp;aring; Amino, fordi jeg selv har en innovativ forst&amp;aring;else for iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tteri og mindre virksomheder. Derudover vil det for mig v&amp;aelig;re sp&amp;aelig;ndende, at komme ind i en virksomhed, som giver de muligheder til personlige udfordringer til opfyldelse af min selvrealisering.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Arbejdsopgaver og ansvarsomr&amp;aring;der: Eksempler p&amp;aring; arbejdsopgaver jeg kan varetage under praktikforl&amp;oslash;bet kan v&amp;aelig;re: &lt;br /&gt;&amp;bull; Kundeservice &lt;br /&gt;&amp;bull; Salg og salgsplanl&amp;aelig;gning &lt;br /&gt;&amp;bull; Daglig ledelse af en afdeling &lt;br /&gt;&amp;bull; Udviklingsarbejde &lt;br /&gt;&amp;bull; Kreativ probleml&amp;oslash;sning &lt;br /&gt;&amp;bull; Skriftlig kommunikation &lt;br /&gt;&amp;bull; Kundeanalyse &lt;br /&gt;&amp;bull; Markedsf&amp;oslash;ringsmateriale &lt;br /&gt;&amp;bull; Marketingplan &lt;br /&gt;&amp;bull; Trivselsanalyse &lt;br /&gt;&amp;bull; Indk&amp;oslash;b &lt;br /&gt;&amp;bull; Logistik &lt;br /&gt;&amp;bull; Leverand&amp;oslash;rvurdering &lt;br /&gt;&amp;bull; Projekt- og teamledelse&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&amp;quot;Du kan ikke klatre op ad stigen til succes med h&amp;aelig;nderne i lommen.&amp;quot;&lt;/em&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som skrevet er jeg meget m&amp;aring;lrettet og selvst&amp;aelig;ndig i min v&amp;aelig;rem&amp;aring;de. Jeg s&amp;aelig;tter stor pris p&amp;aring; et godt arbejdsmilj&amp;oslash; og en f&amp;aelig;lles succes er med til at holde mit mod oppe. Nedenst&amp;aring;ende giver et overblik over mine motivationsfaktorer:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="page"&gt;
&lt;div class="section"&gt;
&lt;div class="layoutArea"&gt;
&lt;div class="column"&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;- Et socialt netv&amp;aelig;rk&lt;br /&gt;- Afvekslende arbejdsopgaver eller -milj&amp;oslash;&lt;br /&gt;- Positive erfaringer&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;- Nye typer forandringer, man har kendskab til Forandring og nye muligheder&lt;br /&gt;- At v&amp;aelig;re en del af en driftsikker helhed&amp;nbsp;&lt;br /&gt;- Beslutningstagning, der delvis tager hensyn til mennesker&lt;br /&gt;- En menneskeorienteret indstilling&lt;br /&gt;- Et inspirerende arbejdsf&amp;aelig;llesskab &lt;br /&gt;- Venlige mennesker (Kollegaer)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;- Levende og afvekslende relationer med andre mennesker&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Min indstilling til teamwork&lt;/p&gt;
&lt;div class="page"&gt;
&lt;p&gt;- En måde at opretholde kontakt til andre mennesker på &lt;br /&gt;- En vigtig kanal for uddeling af informationer&lt;br /&gt;- En postitiv måde at motivere på&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Rolle i teamet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Den, der både diskuterer og snakker&lt;br /&gt;- Den, der positivt kommer frem med nye tanker &lt;br /&gt;- Den, der holder den gode atmosf&amp;aelig;re vedlige&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div class="page"&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Derudover vil jeg udtrykke min rolle som motivator s&amp;aring;ledes:&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;- Vil gerne tilbringe tid sammen med andre mennesker &lt;br /&gt;- Vejer mine ord så godt, at de har en god effekt&lt;br /&gt;- Taler meget og fort&amp;aelig;ller historier&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alt i alt vil jeg give virksomheden, der finder mig interessant en mand, der er med til at give god atmosf&amp;aelig;re, innovative tanker til id&amp;eacute;generering og generel en ambiti&amp;oslash;s praktikant med f&amp;aelig;lles m&amp;aring;l i praktiden, der kan styrke mig osm individuel person, men for dig som praktikanttager.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;_____________________________________________________________________________&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor er det en god id&amp;eacute; at have en handels&amp;oslash;konomstuderende i praktik?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er det, fordi:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;bull; det giver mulighed for at stifte bekendtskab med den kommende medarbejder inden for handelssektoren.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;bull; det giver mulighed for at f&amp;aring; arbejdet med konkrete problemstilling af relevans for netop din virksomhed blandt andet i forbindelse med den studerendes hovedopgave. &amp;bull; det giver indblik i og mulighed for at v&amp;aelig;re med til at pr&amp;aelig;ge udviklingen i handels&amp;oslash;konomuddannelsen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;bull; det giver afklaring af, om der er et kommende medarbejderpotentiale.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;OPS: Praktikpladsen er l&amp;oslash;nnet ud fra HK butiksoverenskomst.&lt;br /&gt;&amp;sect;2 pkt. 11. L&amp;oslash;n, KVU-studerende KVU&amp;rsquo;ere afl&amp;oslash;nnes i praktikperioden med: Mindstebetalingssats: 1. marts 2010 kr. 12.969,- pr. md. 1. marts 2011 kr. 13.294,- pr. md. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;L&amp;oslash;nnen betales for den tid af uddannelsen, der udg&amp;oslash;r praktikperioden. Denne udbetales m&amp;aring;nedsvis. Virksomheden og den studerende kan dog aftale, at den samlede l&amp;oslash;n for praktikperioden i virksom-heden, inklusive overenskomstm&amp;aelig;ssige stigninger, fordeles over hele uddannelsesperioden (praktik og teori) og kommer til udbetaling med samme bel&amp;oslash;b pr. m&amp;aring;ned uanset skoleophold&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Det var nogenlunde de ord, der sad i munden p&amp;aring; mig. Der er selvf&amp;oslash;lgelig bonusinfo til dig, som vil se mig til en uddybbende samtale ;-)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad mig endelig h&amp;oslash;re fra dig!&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Venlig hilsen&lt;br /&gt;LB&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>